تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مؤمن كم حرف و پر كار است و منافق پر حرف و كم كار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819935955




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارائه گزارش عملکرد یکساله آموزش و پرورش شهرستان قرچک


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: به مناسبت هفته دولت: ارائه گزارش عملکرد یکساله آموزش و پرورش شهرستان قرچک خبرگزاری پانا :مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک به مناسبت هفته دولت ،بخشی از عملکرد یکساله آموزش و پرورش قرچک را در حوزه های مختلف تشریح کرد.
۱۳۹۴ يکشنبه ۸ شهريور ساعت 05:15

خبرگزاری پانا+

    به گزارش خبرگزاری پانا ،مهدی نیکبخت ، به مناسبت هفته دولت همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد ولیعصر (عج) باقرآباد شهرستان قرچک عملکرد آموزش و پرورش را در یکسال گذشته در حوزه های مختلف تشریح کرد. وی ضمن تبریک ولادت امام رضا (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت اظهار کرد: هفته دولت فرصت مناسبی است تا مردم با نتایج تلاش ها و عملکرد دولت مردان و خادمان خود آشنا شوند ودولت تدبیر و امید در یک سال گذشته در عرصه داخلی و خارجی شاهد موفقیت های بسیاری بوده است. مدیرآموزش و پرورش شهرستان قرچک خاطرنشان کرد: وزارت آموزش و پرورش نیز در راستای سیاست های دولت شاهد موفقیت های چشمگیری بوده است و در این راستا،در آموزش و پرورش شهرستان قرچک نیز تلاش ما بر این بوده ، که علاوه بر پیاده کردن سیاست های تعلیم و تربیت تدبیر و امید در شهرستان، برای رفع مشکلات نیز بکوشیم. نیکبخت تصریح کرد: در یک سال گذشته سیاست های آموزش و پرورش شهرستان قرچک بر مبنای همدلی و هم زبانی و تعامل با مسئولان ، فرهنگیان و همچنین مردم و اولیاء دانش آموزان شهرستان بودو کیفیت بخشی به آموزش، سامان دهی نیروهای انسانی، تدوین برنامه استراتژیک و توانمندسازی آنان از برنامه های آموزش و پرورش شهرستان قرچک را تشکیل داد. وی با اشاره به حضور وزیر آموزش و پرورش در شهرستان قرچک ادامه داد: همزمان با حضور مقام عالی وزارت ، در شهرستان قرچک در دیماه سال گذشته یک باب مدسه ۱۴کلاسه در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی ۲ باب مدرسه ۲۰کلاسه و ۱۴کلاسه نیز آغاز شد. نیکبخت تاکید کرد: به منظور افزایش قبولی دانش آموزان شهرستان، برنامه های مشاوره برای دانش آموزان، اولیاء و مدیران مدارس و طرح توانمندسازی معلمان انجام شد و در زمینه موفقیت های سال گذشته به کسب پنج مقام برترکشوری در مسابقات پرسش ریاست جمهور ،مقام قهرمانی مسایقات فوتسال فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان و همچنین کسب رتبه دوم کشوری درمسابقات علمی وعملی کشورومقام های متعدد در مسابقات فرهنگی و هنری کشوری اشاره نمود. دبیر شورای آموزش و پرورش شهرستان قرچک خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی جاری، انواع نمایشگاه ها مانند هفته مشاغل و جشنواره ها در سطح مدارس و شهرستان برگزار شد و موجب شور و نشاط در دانش آموزان بود که از جمله آن می توان از جشنواره های تدریس برتر، خلاقیت و غذا ، نمایشگاه های دست سازه های دانش آموزان و هنرهای دستی، برگزاری برنامه های فرهنگی متناسب با مناسبت ها، جشن تکلیف دانش آموزان، برگزاری طرح خوانش خلاق ،همایش ملی نخبگان ،همایش ۳۰۰۰نفری نسل چهارم انقلاب ،اجرای مسابقات ورزشی و اردوهای دانش آموزی راهیان نور وطرح هجرت را نام برد.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن