تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820558093




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در رابطه با حصر محصورين در زمان خودش توضيح خواهم داد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ شهريور ۱۳۹۴ (۱۸:۹ب.ظ)
روحاني تاکيد کرد: در رابطه با حصر محصورين در زمان خودش توضيح خواهم داد موج - رئيس جمهوري گفت: در رابطه با حصر محصورين من تلاش خودم را انجام داده ام و بعدا در زمان خودش در اين رابطه توضيح بيشتري مي دهم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، روحاني در نشست خبري که به مناسبت هفته دولت برگزار شد در پاسخ به اين سوال که شما در ايام انتخابات قولي نداديد ولي اميدها را زنده کردين به رفع حصر محصورين ولي در اين دو سال اقدامي نديديم که رفع حصر صورت بگيرد اگر واقعا در توان دولت نيست لطفا با صراحت اعلام کنيد و اگر برنامه اي داريد توضيح دهيد؟ تلاش دولت از ابتدا بر اين بود که در جامعه همه احساس آرامش کنند و اگر موضوعي در گذشته بوده و ما ميتوانيم طبق قانون پايان بدهيم بايد پايان دهيم و به هرحال اين موضوع نبايد به مسئله اي دائم تبديل شود چون کسي سود نمي برد و ما همه بايد تلاش کنيم قانون اجرا شود اما اگر تبديل کنيم به شعار دائم پسنديده نيست و نتيجه اي ندارد.
وي افزود: اقتدار يک نظام اين است که مسائلش را نهايي کند مثل برنامه هسته اي، اگر پرونده ها در چارچوب مصالح ملي حل کنيم به نفع ما است. صريح ترين بحث را در دانشگاه شيراز مطرح کردم و گفتم که برخي مسائل است که کار دولت نيست اما مقدمات آن را مي تواند فراهم کند. من تلاش خودم را در اين زمينه انجام داده ام و بعدا در زمان خودش توضيح بيشتري مي دهم. همه بايد تلاش کنيم از گذشته همه بايد درس بگيريم و اگر انحرافي بوده نبايد تکرار شود. اما بايد حوصله لازم را به خرج بدهيم. ما بايد هم تعامل گرا باشيم و هم تحمل گرا.
روحاني در ادامه در رابطه با ارتباط ايران با کشور چين بيان کرد: روابط ما با چين روابط خوبي است و در شانگهاي و بيشکک ملاقات با رئيس جمهوري چين داشتيم. در اوفاي روسيه هم ملاقات داشتيم روند روابط دو کشور رو به پيشرفت است و طرح هاي زيادي پيش روي ما است. از جمله در خود توافق هسته اي مثلا راکتور آب سنگين اراک براي پيشرفته تر شدن به همکاري چين و احتمالا آمريکا انجام خواهد گرفت.
ضمن اينکه تشکيل 7 گروه کاري براي توسعه روابط و اينده روابط ايران و چين.
وي تصريح کرد: چين از کشورهاي مهم در آسيا است و ما مصمميم توسعه روابط خود را با چين و هند و روسيه توسعه دهيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن