تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودت را به داشتن نيّت خوب و مقصد زيبا عادت ده، تا در خواسته ‏هايت موفق شوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820426591




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مس کرمان داماش گیلان ، بازی پشت درهای بسته


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مس کرمان داماش گیلان ، بازی پشت درهای بسته خبرگزاری پانا:تیم فوتبال مس کرمان برای مصاف سوم خود در بازی‌های لیگ دسته اول این فصل خود را آماده می‌کند تا به دیدار تیم داماش گیلان برود.
۱۳۹۴ شنبه ۷ شهريور ساعت 13:40

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبر گزاری پانا بازیکنان مس کرمان در هفته‌ی قبل با وجود ارایه یک بازی قابل قبول در اردیبل و برابر تیم شهرداری، با بدشانسی و البته چاشنی اشتباهات داوری در این بازی با یک گل مغلوب شدند اما شاگردان وینگو بگوویچ به خوبی می‌دانند که این شکست قابل جبران است و بازی خانگی این هفته برابر داماش این فرصت را به خوبی در اختیار آن‌ها می‌گذارد.
بازیکنان مس در روزهای گذشته تمرینات بسیار خوب و شادابی را برگزار کرده‌اند و از هر جهت آماده‌ی برگزاری یک بازی ایده‌آل برابر تیم داماش گیلان هستند.
مس اگر موفق به کسب سه امتیاز این بازی شود می‌تواند صعود خوبی در جدول داشته باشد.
اما از سوی مقابل تیم داماش گیلان با وجود اینکه روند کلی تیم خود را برای لیگ این فصل دیر شروع کرد و همچنان با مشکلات مدیریتی دست و پنجه نرم می‌کند، اما با پیروزی تحسین برانگیز هفته‌ی قبل خود برابر پاس همدان نشان داد که تیمی بسیار آماده است.
شاگردان مجید جهانپور یکی از نتایج شگفت‌انگیز هفته‌ی قبل را رقم زدند زمانی که برابر تیم آماده‌ی پاس همدان به برتری رسیدند از همین رو همه در کرمان به این نکته آگاه هستند که بازی روز شنبه رقابتی سخت خواهد بود  و اصلا نباید به واسطه‌ی اتفاقات تیم داماش، این تیم را دست‌کم بگیریم.
مس در این بازی به احتمال زیاد عبدالله حسینی را در اختیار ندارد اما سایر بازیکنان مس در آمادگی کامل به سر می‌برند.
نکته‌ی منفی این بازی تداوم محرومیت تماشاگران مس از دیدن بازی تیم خود است. این مسابقه نیز همانند دیدار با گیتی‌پسند پشت درهای بسته برگزار می‌شود و تماشاگران مس از دیدن این بازی محروم هستند.
البته پیش از این قرار بود که این دیدار نیز در شهری غیر از کرمان همراه با محرومیت تماشاگران مس برگزار شود که البته با پیگیری‌های باشگاه مس بازی به کرمان بازگشت تا رنج سفر دیگری به تیم مس تحمیل نشود.
دو تیم البته بیگانه با یکدیگر نیستند و بارها در جریان رقابت‌های لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفته‌اند.
مس و داماش تاکنون ده بار به مصاف یکدیگر رفته‌اند که البته در هیچ‌یک از دیدارها تیم مس بازنده نبوده است چهار پیروزی برای مس و شش تساوی حاصل کار بازی‌های دو تیم در طول تاریخ بوده است.
در لیگ برتر 86-87 تیم داماش با نام پگاه در بازی‌ها حاضر بود که در دیدار رفت تیم مس با دو گل مورالس این تیم را در کرمان شکست داد و بازی برگشت دو تیم نیز به تساوی بدون گل رسید.
در لیگ 88-87 دو تیم در رشت به تساوی دو بر دو رسیدند که مجید خدابنده‌لو و روح‌الله بیگدلی گل‌های مس را به ثمر رساندند و در بازی برگشت تیم مس با تک گل ادینهو برابر میهمان خود به برتری رسید.
داماش بعد از سقوط در آن فصل مجددا در لیگ برتر 90-91 به مصاف مس آمد که در بازی رفت در رشت با گل مهرداد پولادی برای مس بازی دو تیم مساوی شد و در بازی برگشت نیز هرچند مس با گل‌ها قباخلو و دهنوی از حریف پیش افتاد اما در نهایت بازی دو تیم به تساوی دو بر دو رسید.
در لیگ 91-92 مس موفق شد برابر داماش دبل کند و هر دو بازی رفت و برگشت را برابر این تیم پیروز شد. مس در کرمان با گل امرایی داماش را برد و در بازی برگشت در رشت نیز با گل مصطفی شجاعی به برتری رسید. دو مهاجمی که امروز در تیم مس کرمان هم بازی می‌کنند.
در لیگ 92-93 در بازی رفت دو تیم به تساوی یک بر یک رسیدند که گل مس را ادینهو در کرمان به ثمر رساند و در بازی برگشت در رشت که آخرین بازی مس در لیگ برتر تا امروز نیز محسوب می‌شود بازهم دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند که احمد حسن‌زاده تک گل مس را در این بازی به ثمر رساند.
 
باید دید مصاف دو تیم مس و داماش که از تیم‌های شناخته شده‌ی فوتبال ایران نیز محسوب می‌شوند در هفته‌ی سوم رقابت‌های لیگ دسته اول این فصل، چه نتیجه‌ای به همراه خواهد داشت.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن