تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نزدیکترین حالات بنده به پروردگارت حالت سجده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820564528




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۷۰ آشپز زنجانی برای حضور در جشنواره ملی آش ايرانی رقابت کردند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مسئول دبيرخانه دهمين جشنواره ملی آش ايرانی:
۷۰ آشپز زنجانی برای حضور در جشنواره ملی آش ايرانی رقابت کردند

جشنواره ملی آش ايرانی


شناسهٔ خبر: 2898004 - شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰
استانها > زنجان

زنجان- مسئول دبيرخانه دهمين جشنواره ملی آش ايرانی گفت: صبح و عصر روز جمعه، ۷۰ آشپز زنجانی برای دستيابی به غرفه‌های جشنواره ملی آش ايرانی با يكديگر به رقابت پرداختند. ابوالفضل اجلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: با توجه به اینكه تعداد متقاضیان حضور در دهمین جشنواره ملی آش ایرانی هر سال با افزایش مواجه است، امسال نیز برای ارتقابخشی به كیفیت این جشنواره مقرر شد ابتدا متقاضیان در مرحله استانی با یكدیگر رقابت كنند تا آش‌های برتر به جشنواره ملی آش ایرانی راه یابند.
جشنواره ملی آش ايرانی
وی افزود: از ساعت ۸ صبح روز جمعه حدود ۴۵ آشپز در محل كارخانه كبریت زنجان و حدود ۳۰ آشپز نیز در نوبت عصر در محل گاوازنگ به رقابت پرداختند تا از این میان ۹ آشپز برای طبخ آش در جشنواره ملی آش ایرانی با سایر استان‌ها رقابت كنند.مسئول دبیرخانه دهمین جشنواره ملی آش ایرانی بهداشت غذا، اصالت آش، طعم و مزه، خواص و تزیینات آش را از جمله مواردی برشمرد كه در داوری مورد توجه است.اجلی یادآور شد: همه بسترها برای برگزاری دهمین جشنواره ملی آش ایرانی و اولین جشنواره بین‌المللی غذای كشورهای عضو اكو- جاده ابریشم فراهم شده است و امیدواریم جشنواره‌ای كیفی‌تر از گذشته پیش‌رو داشته باشیم.
جشنواره ملی آش ايرانی
به گفته وی، اسامی غرفه‌های منتخب از سوی داوری روز شنبه اعلام خواهد شد. شهرداری همپای میراث فرهنگی در برگزاری جشنواره ملی آش ایرانیمعاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان گفت: شهرداری زنجان همپای اداره‌كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان برای برگزاری دهمین جشنواره ملی آش ایرانی و نخستین جشنواره بین‌المللی غذای كشورهای عضو اكو تلاش می‌كند.
جشنواره ملی آش ايرانی
سعید صفوی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار كرد: شهرداری زنجان بسترهای فرهنگی، اجتماعی، زیباسازی، ترافیك و سایر امور عمرانی شهر را برای میزبانی دهمین جشنواره ملی آش ایرانی فراهم می‌كند.وی با اشاره به رقابت آشپزهای مناطق مختلف استان زنجان برای حضور در جشنواره ملی آش ایرانی، اظهار كرد: جمعه در دو نوبت صبح و عصر ۷۰ آشپز برای رسیدن به مرحله ملی جشنواره آش ایرانی با یكدیگر به رقابت پرداختند.به گفته صفوی آش ترش، آش رشته، آش گوجه‌فرنگی و آش گل نسترن از جمله آش‌هایی هستند كه برای رقابت در مرحله استانی طبخ شدند.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن