تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را برطرف مى كند و باعث پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804054651




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فراهم شدن زمينه‌هاي صادرات گاز ايران در دوران پساتحريم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ شهريور ۱۳۹۴ (۱۰:۴۲ق.ظ)
فراهم شدن زمينه‌هاي صادرات گاز ايران در دوران پساتحريم موج - مدير عامل شرکت ملي صادرات گاز ايران با اشاره به فراهم کردن زمينه‌هاي صادرات گاز ايران در دوران پساتحريم گفت: در سال ۱۳۹۳ اين شرکت با نمايندگان حدود ۱۷۰ شرکت داخلي و خارجي در مورد صادرات گاز مذاکره انجام داده است.
به گزارش خبرگزاري موج، عليرضا کاملي، مدير عامل شرکت ملي صادرات گاز ايران، ضمن تبريک هفته دولت با اشاره به اهميت و جايگاه صادرات گاز ايران در دوره پساتحريم، تصريح کرد: از آنجا که ايران به عنوان اولين دارنده ذخاير گازي در جهان محسوب مي‌شود، صادرات گاز کشورمان در تعاملات جهاني انرژي از جنبه‌هاي مختلف اقتصادي، سياسي و بين‌المللي بسيار تأثيرگذار و حائز اهميت است.
وي با اشاره به آمارهاي موجود، گفت: شرکت ملي صادرات گاز ايران در سال ۱۳۹۳ با نمايندگان حدود ۱۷۰ شرکت داخلي و خارجي در مورد صادرات گاز به مذاکره و گفت و گو پرداخته است تا زمينه‌هاي تقويت، تعامل و همکاري مناسب تجارت گاز ايران را با ديگر کشورها و شرکت‌هاي بزرگ جهان فراهم کند.
مدير عامل شرکت ملي صادرات گاز ايران ادامه داد: با توجه به روي کار آمدن دولت تدبير و اميد و اتخاذ سياست‌هاي تعامل با جهانيان، شرکت ملي صادرات گاز ايران به عنوان نماينده کشور در مجامع بين‌الملل انرژي سعي دارد به دور از هرگونه حاشيه و با نگاه مثبت به توافق هسته‌اي ايران با پنج قدرت بزرگ جهاني پروژه‌هاي مربوط به صادرات گاز ايران را با جديت هرچه تمام‌تر دنبال کند.
وي تصريح کرد: از اين‌رو با توجه به رياست دوره‌اي ايران بر سازمان GECF (مجمع کشورهاي صادرکننده گاز) سعي دارد با تعامل مؤثر و سازنده با اين سازمان جهاني گاز، زمينه‌هاي صادرات گاز ايران را در پسا تحريم فراهم کند.
مدير عامل شرکت ملي صادرات گاز ايران ادامه داد: براساس سياست‌هاي وزارت نفت، اولويت صادرات گاز ايران در مرحله اول کشورهاي همسايه و در مرحله بعدي و با توسعه صنعت LNG، ورود به ساير بازارها خواهد بود.
وي با اشاره به سياست‌هاي کلان کشور مبني بر تداوم افزايش توليد گاز طي سه سال آينده، گفت: بر اين اساس در سال ۲۰۱۹ توليد گاز به يک ميليارد مترمکعب در روز مي‌رسد و بدين ترتيب شرايطي فراهم مي‌شود که بخش عمده‌اي از اين افزايش توليد، براي صادرات در نظر گرفته شود.
کاملي تصريح کرد: هم‌ اکنون شرکت ملي صادرات گاز ايران به نمايندگي از وزارت نفت با کشورهاي ترکمنستان، ارمنستان، آذربايجان و ترکيه تعامل نزديکي دارد و به‌زودي عراق نيز به اين کشورها اضافه مي‌شود؛ ضمن اين‌که مذاکراتي با ديگر کشورهاي منطقه خليج‌فارس ازجمله امارات، کويت، بحرين، عمان، هند و... صورت گرفته است و در حال بسترسازي زمينه‌هاي لازم براي صادرات گاز به اين کشورها هستيم.
وي با بيان اين‌ که شرکت ملي صادرات گاز ايران متولي قراردادهاي صادرات گاز است و بخش بزرگي از جامعه هدف اين شرکت کشورهاي نيازمند گاز هستند، ادامه داد: اين شرکت از سال‌ها پيش به عنوان نماينده ايران براي مذاکرات گاز در مجامع بين‌المللي شناخته مي‌شود.
مدير عامل شرکت ملي صادرات گاز ايران گفت: در همين رابطه يکي از عمده‌ترين اهداف اين شرکت کسب تراز تجاري بالا در بازارهاي جهاني گاز به وسيله ترغيب سرمايه‌گذاران به مشارکت در پروژه‌هاي گازي و عقد قرارداد در پروژه‌هاي گازي و در نهايت دستيابي به تراز صادرات گاز مطلوب با توجه به جايگاه ويژه ذخاير هيدروکربوري ايران در جهان است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن