تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799125864




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بنيتس:ما ابدا دفاعي بازي نمي کنيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ شهريور ۱۳۹۴ (۹:۵۶ق.ظ)
بنيتس:ما ابدا دفاعي بازي نمي کنيم موج- سرمربي اسپانيايي کهکشاني‌ها تأکيد کرد که تعداد بالاي شوت‌هاي زده شده توسط شاگردانش نشانه‌اي از ميل اين تيم به هجومي بازي کردن است.
به گزارش خبرگزاري موج، رافائل بنيتس، سرمربي تيم فوتبال رئال‌ مادريد در کنفرانس خبري پيش از بازي شاگردانش برابر رئال‌ بتيس که اولين بازي خانگي اين فصل کهکشاني‌هاست، راجع به فعاليت باشگاه در بازار نقل‌وانتقالات به خبرنگاران گفت: من در اين مورد به سؤالات پاسخ نمي‌دهم. بازي برابر بتيس تنها چيزي که است که فکر مرا مشغول کرده است. من روي اين بازي تمرکز دارم نه بازار. فقط مي‌خواهم تيمم براي اين بازي روي فرم باشد. تيم ما بسيار خوب است. تعدادي از بازيکنان‌مان از جمع ما جدا شده‌اند اما اين باعث قدرت گرفتن آن هايي که مانده‌اند، مي‌شود چون نقش‌شان در عملکرد تيم پررنگ‌تر مي‌شود. فعلاً بازي برابر بتيس براي من در اولويت قرار دارد.
بنيتس در پاسخ به اين سؤال که آيا تيمش ناکامل است هم اظهارداشت: ۲۵بازيکن سقف تعداد بازيکني است که يک تيم مي‌تواند داشته باشد. ما هم الان ۲۱ بازيکن براي سه خط دفاع، مياني و حمله و نيز سه دروازه‌بان داريم و به اين ترتيب اين تعداد خوبي است. تيم ما روي فرم است. ما دلايل جدايي برخي از بازيکنان‌مان را ارزيابي کرده‌ايم و باور داريم که اين اتفاق باعث تقويت ساير بازيکنان مي‌شود. در فوتبال شانس و مصدوميت‌ها هم روي عملکردتان تأثير مي‌گذارند. ما يک تيم خوب داريم و الان توجه خاصي به بازار نداريم. ما فقط داريم تلاش مي‌کنيم که بهترين بازي‌ها را از اين گروه از بازيکنان بگيريم.
سرمربي پيشين ليورپول درباره جنجالي‌هايي که در مورد گرث بيل، بال ولزي کهکشاني‌ها وجود دارد نيز عنوان کرد: من مي‌دانم که تعداد زيادي از رسانه‌ها دارند از اين موضوع داستان و از کاه، کوه مي‌سازند. در حال حاضر در مورد گرث بايد گفت که او بازيکني سرعتي با قدرت بالاي شوتزني است که توانايي بر هم زدن تعادل مدافعان حريف و انجام کارهاي مهم ديگري را دارد. من تعجب مي‌کنم که چرا بازي به بازي بايد اين جنجال‌ها را برطرف کنم. ما مساوي مي‌کنيم و مردم از دفاعي بودن‌مان حرف مي‌زنند. کدام تيم در روز اول بيشترين شوت را زد؟ رئال‌مادريد. اگر داشتن تعداد بيشتر شوت نسبت به رقباي‌تان به منزله دفاعي بودن است، پس حتماً من دارم اشتباه مي‌کنم.
بنيتس درباره همگروهي تيمش با پاري‌سن‌ژرمن، مالمو و شاختار دونتسک در ليگ قهرمانان اروپا هم گفت: PSG تيمي بزرگ و داراي بازيکنان تاپ است. شاختار هم تيمي با تجربه و داراي بازيکنان برزيلي باکيفيت است. مالمو نيز تيمي است که سلتيک را از گردونه رقابت‌ها حذف کرده است. به اين ترتيب گروه ما گروه آساني نيست.
موضوع ديگري که سرمربي کهکشاني‌ها به آن اشاره داشت رويکرد لوئيز فن‌خال، سرمربي منچستريونايتد با داويد دخه‌آ دروازه‌بان اسپانيايي شياطين سرخ است، بازيکني که رئالي‌ها مترصد جذب وي هستند. بنيتس در اين در خصوص تأکيد کرد: من هرگز درباره دخه‌آ غيرمحترمانه حرف نزده‌ام و در مورد فن‌خال هم به خاطر شيوه‌اي که در پيش گرفته‌ است، قضاوت نخواهم کرد. از آنچه در منچستر يونايتد در حال رخ دادن است چيزي نمي‌دانم و نمي‌خواهم درباره‌اش حرفي بزنم.
تيم فوتبال رئال مادريد در هفته دوم لاليگا ساعت يک بامداد يکشنبه در ورزشگاه خانگي‌اش سانتياگو برنابئو ميزبان تيم رئال بتيس خواهد بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن