تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودتان را بر خوش اخلاقى تمرين و رياضت دهيد، زيرا كه بنده مسلمان با خوش اخلاقى خود به در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819687311




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فنی و حرفه ای توانایی افراد را در کارهای آموزشی افزایش می دهد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رییس فنی و حرفه ای شهرستان خمین در گفت و گو با پانا: فنی و حرفه ای توانایی افراد را در کارهای آموزشی افزایش می دهد خبرگزاری پانا: رییس فنی و حرفه ای شهرستان خمین گفت: این اداره کارایی و توانایی افراد را در انجام کارهای آموزشی افزایش می دهد.
۱۳۹۴ شنبه ۷ شهريور ساعت 09:44

خبرگزاری پانا+فنی و حرفه ای توانایی افراد را در کارهای آموزشی افزایش می دهد

مهدی لعل بار در گفت و گو با خبرنگار پانا، اظهار داشت: آموزش های فنی و حرفه ای فعالیت هایی هستند که می تواند فرد را برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار آماده نماید.
وی افزود: این آموزش ها کسب مهارت ها را در راستای تکنولوژی و علوم وابسته به همراه دانش های خاص مربوط به شغل و در بخش های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ارائه می دهد.
رییس فنی و حرفه ای شهرستان خمین با اشاره به افتتاح آموزشگاه فرش آزاد باغ گره زیر نظر فنی حرفه ای به عنوان اولین و تنها ترین آموزشگاه شهرستان خمین ادامه داد: هدف از افتتاح این آموزشگاه، ارائه آموزش های استاندارد، ایجاد اشتغال و کمک به خانواده هایی که شغل ندارند می باشد.
لعل بار بیان کرد: در حال حاضر 3 نفر در این مجموعه فعالیت می کنند و توانایی ارائه آموزش به 150 تا 200 نفر را در رشته های مختلف را دارند.
وی ابراز داشت: توسعه آموزش های فنی و حرفه ای در شرایط کنونی برای اقتصاد و فرهنگ ایران و به ویژه شتاب دهی به فرایند تولید امری حیاتی است و باید به آن توجه بیشتری شود.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن