تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دورترین مردم ار خداوند عزّو جل در روز قیامت سرکشانِ متکبّر هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820868909




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رقابتهای تیراندازی اهداف پروازی تراپ قهرمانی استان در خاش برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: زاهدان - ایرنا - رقابتهای تیراندازی اهداف پروازی تراپ ویژه قهرمانی استان سیستان و بلوچستان به مناسبت گرامی داشت هفته دولت به میزبانی بخش مرکزی شهرستان خاش برگزار شد.
فرماندار شهرستان خاش روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این رقابتها با حضور حدود 50 ورزشکار و علاقه مندان به رشته تیراندازی و شرکت تیمهایی از سراوان، زاهدان، زابل و خاش برگزار شد.
محمداکبر چاکرزهی افزود: در رده انفرادی این رقابتها فیض محمد شهنوازی، عبدالطیف دلاوری و علیرضا شهرکی با کسب امتیازات 15، 14 و 13 اول تا سوم شدند و عباس مستوفی، حمیدرضا شهرکی، الله نظر شهنوازی، بهروز یاراحمدی، اسحاق عیدوزهی و محمداکرم دهواری در رتبه های بعدی قرار گرفتند.
وی اظهار داشت: در نتایج تیمی نیز بانک ملی خاش با 14 امتیاز اول شد و تیم شهید شوشتری ب خاش با 13 و سراوان الف با 12 امتیاز در رتبه های دوم و سوم قرار گرفتند.
فرماندار خاش انجام این مسابقات را گامی مهم برای تخلیه انرژی افراد و جلوگیری از خسارت بیشتر به حیوانات و جانوران با شکارهای بی رویه دانست.
چاکرزهی ادامه داد: خوشبختانه حامیان محیط زیست و دوستداران طبیعت در شهرستان خاش از برگزاری این رقابتها استقبال می کنند و تاکنون این شهرستان پیشگام بوده است.
وی گفت: به همت بخش خصوصی و برای نخستین بار در سطح استان یک مجموعه فرهنگی و تفریحی ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]

جمعه ، ۶شهریور۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن