تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من براى (احياى) مكارم و نيكى‏هاى اخلاقى مبعوث شدم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804435298




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هفته دولت فرصت مناسبي است که مسئولان و دولتمردان گزارش خود را به مردم بدهند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ شهريور ۱۳۹۴ (۱۵:۱۳ب.ظ)
امام جمعه قم: هفته دولت فرصت مناسبي است که مسئولان و دولتمردان گزارش خود را به مردم بدهند موج - قم - امام جمعه قم گفت: نامگذاري هفته دولت به مناسبت شهادت دو عزيزي است که نمونه روشني از خدمت گذاري و مردم‌داري و ساده زيستي بودند.
به گزارش خبرگزاري موج ازقم، آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري در خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه قم که در شبستان امام خميني(ره) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد، در سخناني با انتقاد از تخريب شخصيت‌ها در رسانه‌ها اظهار داشت: امروز متأسفانه در رسانه‌ها مي‌بينيم که عده‌اي شخصيت‌هاي برادران ايماني و ديني خود را خرد مي‌کنند که در امت يکپارچه و متحد نبايد اين‌گونه شرايط وجود داشته باشد.
وي افزود: در روايات داريم که برادران ديني نسبت به هم خيانت و همديگر را تحقير نمي‌کنند و با روح مهربانانه با هم رفتار مي‌کنند و پيامبر(ص) نيز مي‌فرمايد «من مبعوث شدم تا رأفت و مهرباني را در جامعه ساري و جاري کنم».
امام جمعه قم افزود: از انقلاب اسلامي ما ۳۷ سال مي‌گذرد و انتظاري که نسبت به ما مي‌رود اين است که الگو و نمونه باشيم و همه مسئولان و دولتمردان و همچنين مردم بايد نسبت به هم مهربان باشند و شعار همدلي و همزباني را پياده کنند.
وي ادامه داد: امروز شرايط حساس است و دشمنان را مي‌بينيم که در کفرشان بسيار متحد مي‌شوند اما ما در محور حق دچار اختلافات هستيم.
آيت الله حسيني بوشهري در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به ۱۰ شهريور، روز بانکداري اسلامي گفت: قانوني تصويب شد تا عمليات‌هاي بانکي، بدون ربا باشد که در اين راستا تلاش‌هاي زيادي شده است و ما در قرآن داريم که کساني که ربا مي‌خورند به جنگ با خداوند رفته‌اند.
وي افزود: کاري جدي در راستاي بانکداري اسلامي و بدون ربا صورت نگرفته است که در اين زمينه نيازمند اقدامات کارشناسي و ديني هستيم.
هفته دولت فرصت مناسبي براي ارائه گزارش به مردم است
مدير حوزه‌هاي علميه سراسر کشور، با اشاره به هفته دولت و شهادت شهيدان رجايي و باهنر، افزود: نامگذاري هفته دولت به مناسبت شهادت اين دو عزيز که نمونه روشني از خدمت گذاري و مردم‌داري و ساده زيستي بودند براي آن است تا ياد و خاطره اين شهيدان گرامي داشته شود.
عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم تصريح کرد: هفته دولت فرصت مناسبي است که مسئولان و دولتمردان گزارش خود را به مردم بدهند.
وي با اشاره به ديدار دولتمردان با مقام معظم رهبري اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب ضمن تقدير از تلاش‌هاي دولت به نکات مهمي اشاره کردند.
آيت الله حسيني بوشهري با بيان اينکه رهبر معظم انقلاب در چند سخنراني اخير خود بسيار تأکيد دارند که مي‌بايست خطر نفوذ دشمن را در عرصه‌هاي سياسي، فرهنگي و اجتماعي جدي گرفت، افزود: رهبري مي‌فرمايند کساني که با ما مذاکره کرده‌اند نبايد اين‌گونه تصور کنند که از اين به بعد نيروهاي ما از موضع انقلابي خود دست کشيده‌اند؛ از اين رو مسئولان مي‌بايست مواضع انقلابي خود را به صراحت به دنيا اعلام کنند.
وي عنوان کرد: لزوم حفظ يکپارچگي مردم و عدم ايجاد تفرقه و پرهيز از حاشيه سازي، حفظ شتاب پيشرفت‌هاي علمي، ساده زيستي، توليد محصولات فرهنگي و کاهش فاصله‌هاي طبقاتي از جمله تأکيدات رهبري است.
امام جمعه قم، افزود: توجه به بخش کشاورزي و موضوع اقتصاد مقاومتي از ديگر موارد مورد تأکيد رهبري بوده است و ايشان فرمودند که وقتي به مردم گزارش مي‌دهيد آنگونه باشد که مردم اين موارد را لمس کنند و نبايد گزارشي داد که مردم بيگانه با آن باشند.
وي با بيان اينکه مقام معظم رهبري فرمودند که برخي از طرح‌ها به مردم و بخش خصوصي واگذار شود، افزود: ايشان به اين مورد هم اشاره فرمودند که بعد از توافق نبايد اين‌گونه عنوان کرد که امروز همه چيز روي ريل قرار گرفته است و ديگر مشکلي نداريم.
آيت الله حسيني بوشهري بيان داشت: موضوع هسته‌اي نبايد به ابزاري براي انتخابات تبديل شود و قانون بايد ملاک عمل باشد.
وي در بخش ديگري از خطبه‌هاي خود با اشاره به راه‌اندازي کاروان‌هاي حج، افزود: رهبر معظم انقلاب به دو نکته مهم در خصوص وظايف فردي و اجتماعي حجاج اشاره کردند و فرمودند که حاجيان بايد از همه فرصت‌هاي حضور خود در مکه و مدينه به نحو احسن استفاده کنند و به بازار گردي وقت خود را نگذرانند.
مدير حوزه‌هاي علميه سراسر کشور، بيان داشت: رهبري فرمودند حج تنها براي ايراني‌ها نيست بلکه براي امت اسلامي است و بايد تجربيات امت اسلامي در اين ايام به هم منتقل شود تا شاهد يک حج ابراهيمي باشيم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن