تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819931095




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش ۱۲۲ درصدی واردات کالا به کشور از مبدا گمرک آستارا


واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا: مدیر کل گمرکات بندر مرزی آستارا از افزایش واردات 122 درصدی کالا به کشور از مبدأ گمرک این شهرستان خبر داد.
دکتر حمیدرضا محمدی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه گیلان، با اعلام خبر فوق اظهار کرد: طی پنج ماه نخست سالجاری 77 هزار تن کالا به ارزش 37 میلیون دلار از مبدأ گمرک آستارا به کشور وارد شده است که نسبت به مدت مشابه سال 1393 از لحاظ وزن 122 درصد و از حیث ارزش 63 درصد رشد داشته است.
وی مواد شیمیایی، چوب، آهن آلات، ماشین آلات و لوازم برقی را عمده محصولات وارداتی به کشور برشمرد و ادامه داد: این کالاها از کشورهای روسیه، گرجستان و جمهوری آذربایجان به مقصد کشورمان بارگیری و ارسال شده است.
دکتر محمدی در بخش دیگر سخنان خود بیشترین میزان صادرات کالا از پنج گمرک فعال استان گیلان را متعلق به گمرک آستارا عنوان کرد و افزود: طی مدت مذکور 194 هزار تن کالا به ارزش 69 میلیون دلار از طریق این گمرک به خارج از کشور صادر شده است.
وی گفت: محصولات کشاورزی، مواد غذایی، سیمان، گچ، شوینده ها، محصولات شیمیایی، پارچه، صنایع دستی، فرش و موکت، البسه، کیف و کفش، مصالح ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری دانشجویان ایران ]

جمعه ، ۶شهریور۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسنا]
[مشاهده در: www.gilan.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن