تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوش‏گمانى، مايه آسايش قلب و سلامت دين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819726424




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرانجام نظامی مفقود شده صهیونیست؛ بازگشایی جعبه سیاه رفح


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: سرانجام نظامی مفقود شده صهیونیست؛ بازگشایی جعبه سیاه رفح


گردان عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس، امروز پنجشنبه اطلاعاتی از سرنوشت نظامی مفقود شده صهیونیست، در اختیار رسانه ها قرار می دهد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از خبرگزاری صدا وسیما، این گردان برای نخستین بار، غروب امروز اطلاعاتی از سرنوشت "هدار گولدن" نظامی صهیونیست عضو تیپ جفعاتی منتشر کند.
گولدن یکم اوت سال 2014  در جنگ رژیم صهیونیستی، علیه نوار غزه مفقود شده بود.
غروب امروز به وقت فلسطین، گردان عزالدین قسام در برنامه ویژه "‏رفح الاتصال مفقود" که از شبکه الجزیره قطر  پخش خواهد شد اطلاعاتی را از گولدن فاش می کند.
این نظامی زمانی مفقود شد که واحد او در شرق شهر رفح -جنوب نوار غزه- در کمین گردان عزالدین قسام گرفتار شده بودند. پس از این عملیات ارتش رژیم اشغالگر در جنایتی علیه غیرنظامیان در استان رفح، دهها نفر را کشت و صدها نفر را مجروح کرد.
هر چند خود رژیم صهیونیستی اطلاعاتی از گولدن ندارد و در صورت کشته شدن او، هنوز موفق نشده است جسدش را پیدا کند؛ اما بارها تلاش کرد او را در آمار کشته شدگان جنگ قرار دهد و پرونده اش را مختومه کند.
"تامر مسحال"، تهیه کننده برنامه "‏رفح الاتصال مفقود" می گوید:«برای ساخت این برنامه مشکل اساسی ما دیدار با فرماندهان گردان عزالدین قسام بود زیرا آنان به هیچ وجه حاضر نبودند اطلاعاتی را در این زمینه فاش کنند. اما با اصرار ما موافقت کردند در گفتگویی ویژه و به طور رسمی، در این زمینه اطلاعاتی ارائه کنند. اطلاعاتی که آنان به ما دادند، با اطلاعات مهمی که ما به آن رسیده ایم؛ سبب شد تا برخی از اطلاعات جعبه سیاه حادثه رفح مشخص شود».


پنج شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن