تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819129884




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح فاز نخست بزرگ ترين سالن آمفي تئاتر گيلان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ شهريور ۱۳۹۴ (۱۲:۱ب.ظ)
شنبه، هفتم شهريور، صورت مي گيرد؛ افتتاح فاز نخست بزرگ ترين سالن آمفي تئاتر گيلان موج - رشت - مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي گيلان گفت: همزمان با هفته دولت بزرگ ترين سالن آمفي تئاتر استان گيلان با ظرفيت 703 صندلي در آستارا افتتاح مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج از رشت، فيروز فاضلي با اعلام اين خبر اظهار کرد: سالن آمفي تئاتر مجتمع فرهنگي و هنري آستارا در ششمين روز از هفته دولت با حضور مسوولين استاني و شهرستاني افتتاح مي شود.
وي با بيان اين که کلنگ آغاز ساخت اين مجتمع در سال 1377 به زمين خورد، افزود: مجتمع فرهنگي و هنري آستارا به مساحت 3160 مترمربع داراي سالن آمفي تئاتر، اتاق گريم، کارگاه دکور، آرشيو لباس، گالري هنرهاي تجسمي و پلاتو است.
به گفته مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي گيلان، سالن آمفي تئاتر مجتمع فرهنگي هنري آستارا با ظرفيت 703 صندلي پس از افتتاح به عنوان بزرگترين سالن آمفي تئاتر استان خواهد بود.
فاضلي گفت: اعتبار هزينه شده براي اين پروژه قبل از سال 1393 يک هزار و 250 ميليون ريال بود که در سال 93 اعتباري بالغ بر 10 هزار و 917 ميليون ريال براي تکميل فاز اول آن هزينه شده است.
وي تصريح کرد: در روز شنبه، هفتم شهريور، فاز اول اين مجتمع که شامل سالن آمفي تئاتر و اجتماعات، اتاق هاي گريم، انبار و کارگاه دکور، آرشيو لباس، فضاهاي خدماتي تاسيساتي و پشتيباني به مساحت 2750 مترمربع افتتاح مي شود.
اين مسوول اضافه کرد: فاز دوم اين پروژه نيز با زيربناي 410 مترمربع شامل گالري هنرهاي تجسمي، ورودي اصلي، فضاي انتظار، بالکن نمايش، پلاتو نمايش و بوفه با تخصيص اعتبار لازم در آينده به بهره برداري خواهد رسيد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن