تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814706304




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ادعای تکراری مقام اسرائیلی درباره توافق


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
ادعای تکراری مقام اسرائیلی درباره توافق




در حالی که پس از توافق هسته ای وین،همه کشورها بوِیژه ممالک غربی حق ایران را برای غنی سازی اورانیوم و استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای به رسمیت شناخته اند، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بار دیگر بر این ادعا که ایران نباید غنی سازی داشته باشد، تاکید کرد.





خبرگزاری ایرنا: در حالی که پس از توافق هسته ای وین،همه کشورها بوِیژه ممالک غربی حق ایران را برای غنی سازی اورانیوم و استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای به رسمیت شناخته اند، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بار دیگر بر این ادعا که ایران نباید غنی سازی داشته باشد، تاکید کرد.
«موشه یعلون» گفت: از نظر ما توافقی که ایران و غرب در وین منعقد کردن، توافقی بسیار بد است چرا که به ایران حق غنی سازی می دهد. ایرانی ها برای استفاده از انرژی هسته ای به غنی سازی اورانیوم هیچ نیازی ندارند و آنها غنی سازی را برای اهداف نظامی می خواهند.
 
در حالی که ایران بارها تاکید کرده است با بمب اتمی مخالف است و برنامه هسته ای اش صرفا اهداف صلح آمیز دنبال می کند، این مقام رژیم صهیونیستی مدعی شد که ایرانی ها برای ساخت سلاح اتمی، اورانیوم را غنی سازی می کنند.

این اظهارات در حالی مطرح می شود که آژانس بین المللی انرژی اتمی بارها تایید کرده است که هیچ نشانه ای مبنی بر انحراف در برنامه هسته ای ایران وجود ندارد.

  تاکید یعلون بر ادعای تکراری رژیم صهیونیستی یعنی نظامی بودن برنامه های هسته ای ایران در حالی است که سازمان ملل و مجامع جهانی بارها از این رژیم خواستند سلاح های اتمی خود را منهدم کرده و به معاهده منع گسترش جنگ افزارهای هسته ای (ان پی تی) ملحق شود.







تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن