تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مردم اگر در يارى حق كوتاهى نمى كرديد و در خوار ساختن باطل سستى نمى نموديد، كسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820770529




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ماليات مهم‌ترين درآمد دولت‌ها براي تحقق عدالت اجتماعي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ شهريور ۱۳۹۴ (۱۷:۳۳ب.ظ)
مدير کل امور مالياتي استان قم: ماليات مهم‌ترين درآمد دولت‌ها براي تحقق عدالت اجتماعي است موج-قم-مديرکل امور مالياتي استان قم گفت:امروزه ماليات به عنوان مهم‌ترين، بزرگ‌ترين و اصولي‌ترين نوع درآمد دولت‌ها براي تحقق عدالت اجتماعي و توسعه پايدار اقتصادي محسوب مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، مدير کل امور مالياتي استان قم در نشست خبري با اصحاب رسانه گفت: امروزه ماليات به عنوان مهم‌ترين، بزرگ‌ترين و اصولي‌ترين نوع درآمد دولت‌ها براي تحقق عدالت اجتماعي و توسعه پايدار اقتصادي محسوب مي‌شود.
وي گفت: در پنج ماهه اول سال ۹۴، ۱۴۳ ميليارد تومان از درآمدهاي مالياتي استان قم وصول شده که نسبت به پيش بيني که در قانون بودجه بر عهده اداره کل امور مالياتي بوده ۸۴ درصد محقق شده است و نسبت به وصولي ۵ ماهه اول سال ۹۳ ،۳۹ درصد داشته است.
سعيد حسني افزود: در ۵ ماهه اول سال ۹۴، از مجموع وصول در آمدهاي مالياتي۱۸ درصد ماليات مشاغل، ۲۱ درصد مربوط اشخاص حقوقي، ۳۲ درصد ماليات حقوق، و ۳۶ درصد نيز ماليات ارزش افزوده بوده است.
مديرکل امور مالياتي استان قم تصريح کرد: در سال گذشته، ۳۵ ميليارد و ۶۴۷ ميليون ريال بابت طرح جامع و هزينه‌هاي عمراني اداره کل امور مالياتي استان قم جذب شده است.
حسني افزود: اگر فعالان اقتصادي اظهارنامه مالياتي خود راتسليم كنند از معافيت‌هاي مقرر در قانون برخوردار مي‌شوند و در غير اينصورت معافيت‌ها لغو مي‌شود.
مدير کل امور مالياتي استان قم با بيان اين که اظهارنامه مالياتي صاحبان مشاغل از پايان تيربه پايان خرداد منتقل شده که اين قانون از سال ۹۵ اجرايي مي‌شود، گفت: مطابق ماليات ماده ۱۳۱ نرخ ماليات بر درامد اشخاص حقيقي به استثناي مواردي ، به ۱۵ درصد، ۲۰ درصد و ۲۵ درصد تغيير پيدا کرده است.
وي با اشاره به اين که فرار مالياتي جرم تلقي شده و طبق قانون با افراد خاطي برخورد مي‌شود، گفت: تمام ادارات و افراد حقيقي و حقوقي بايد ما را در وصول ماليات کمک کنند تا به سمت عدالت اجتماعي پيش برويم.
حسني افزود: وزارتخانه‌ها، موسسات دولتي، شهرداري‌ها و موسسات وابسته به دولت و شهرداري‌ها، نهاد‌هاي عمومي دولتي، بانک‌ها، موسسات مالي و اعتباري و سازمان ثبت و اسناد کشور که اطلاعات مورد نظر افراد را در اختيار دارند و موجب تحصيل درآمد و دارايي براي اشخاص را فراهم مي‌آورند، موظف هستند اطلاعات هويتي، اطلاعات معاملاتي اشخاص، اطلاعات مالي، پولي و اعتباري و سرمايه‌اي اشخاص و اطلاعات دارايي‌ها، اموال و املاک موديان را در اختيار اداره ماليات قرار دهند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن