تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ذكر زبان حمد و ثناء، ذكر نفس سختكوشى و تحمل رنج، ذكر روح بيم و اميد، ذكر دل صدق ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821144363




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دیدار مدیرکل میراث فرهنگی گیلان با خانواده شهدا


واضح آرشیو وب فارسی:ایران ایزی تراول:
دیدار مدیرکل میراث فرهنگی گیلان با خانواده شهدا
دیدار مدیرکل میراث فرهنگی گیلان با خانواده شهدا به مناسبت هفته بسیج ، مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان و مسئولین این اداره با حضور در منزل ۲شهید یاد و خاطره آن بزرگ مردان را گرامی داشتند.
به گزارش روابط عمومی این اداره کل، رضا علیزاده به همراه معاونین و اعضای پایگاه بسیج این اداره کل با حضور در منزل شهیدان نهی قناد و شهید مصیبی،ضمن دیدار با خانواده های معظمشان ؛ از صبر و ایثارگری آنان تقدیر کردند.
علیزاده اظهار داشت: خانواده های شهدا عزیزانشان را در راه اعتلای فرهنگ حسینی و حفظ ارزش های انقلاب اسلامی نثار کردند و این عمل در پیشگاه خداوند متعال اجری بی پایان خواهد داشت.
وی سرافرازی امروز ایران اسلامی را مرهون خون شهدا دانست و افزود: هریک از ما با رفتار و منش بسیجی و همچنین توجه به منویات مقام معظم رهبری می توانیم راه شهدا و ایثارگران را زنده نگاه داریم.
این مسئول با بیان اینکه هم اکنون دشمنان از طریق گسترش شبکه های اجتماعی و رواج بی بند وباری از طریق برنامه های ماهواره ای به جنگ نرم با ارزش های اصیل اسلامی- ایرانی پرداخته اند،اذعان کرد: خانواده شهدا و ایثارگران می توانند با بصیرت و حضور در صحنه های حماسی توطئه دشمنان را نابود کنند.
در ادامه این دیدار خانواده دوشهید به بیان خاطرات دوران حیات فرزندان خود پرداختند. منبع: خبرگزاری میراث آریا




۹۴/۶/۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایران ایزی تراول]
[مشاهده در: www.iraneasytravel.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن