تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 16 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):با احمق مشورت نکن و از دروغگو یارى مجو و به دوستى زمامداران اعتماد مکن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809675719




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ديدار دکتر روحاني با خانواده معظم شهداي جامعه پزشکي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ شهريور ۱۳۹۴ (۱۰:۱۳ق.ظ)
ديدار دکتر روحاني با خانواده معظم شهداي جامعه پزشکي موج - رئيس جمهور در آستانه روز پزشک و با همراهي وزير بهداشت از خانواده معظم 5 تن از شهداي انقلاب اسلامي و دفاع مقدس و همچنين 4 تن از جانبازان و آزادگان دفاع مقدس که همگي از جامعه پزشکي کشور بودند، ديدار و گفت و گو کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت‌الاسلام دکتر حسن روحاني روز گذشته و در آستانه روز پزشک در ديدار خانواده‌هاي 9 تن از شهدا و ايثارگران جامعه پزشکي کشور، با بيان اين که ديدار با شما به نيابت از همه پزشکان و فعالان جامعه پزشکي که در دوران، انقلاب اسلامي و دفاع مقدس براي انقلاب و کشور زحمت کشيده‌اند، انجام مي‌شود، گفت: پزشکان نيز مانند ساير آحاد جامعه در دوران پيروزي انقلاب اسلامي و دفاع مقدس به خوبي از عهده انجام وظيفه و رسالت بزرگ خود برآمدند.
رئيس جمهوري با اشاره به اين که زحمات و تلاش‌هاي شما پزشکان و پرستاران در دوران دفاع مقدس جان رزمندگان زيادي را نجات داد، افزود: در جايي که نجات يک انسان يک عمل مقدس و بسيار بزرگ و با اهميت است، کار پزشکان در نجات رزمندگاني که بهترين‌هاي اين ملت بودند، بسيار قابل تقدير و داراي اجري عظيم نزد پروردگار است.
دکتر روحاني اظهار داشت: پزشکاني بودند که در دوران دفاع مقدس در همه عمليات‌هاي بزرگ حضور داشتند و وقتي آن‌ها عازم جبهه مي‌شدند، خيلي‌ها متوجه مي‌شدند که در آستانه انجام يک عمليات بزرگ هستيم.
رئيس جمهوري با اشاره به اين که در عمليات‌هاي بزرگ دوران دفاع مقدس در مقاطعي بيمارستان‌هايي بودند که بسيار نزديک به خط مقدم احداث مي‌شدند، تصريح کرد: با وجود همه خطراتي که فعاليت در بيمارستان‌هاي احداث شده در مناطق جنگي داشت، پزشکان با شهامت کار خود را انجام مي‌دادند.
دکتر روحاني در ادامه با اشاره به اين که پزشکان، امروز نيز در خدمت به کشور تلاش زيادي مي‌کنند، خاطر نشان کرد: اجراي طرح تحول سلامت بدون همراهي، تلاش و ياري جامعه پزشکي مقدور نبود و خدا را شاکريم که با اجراي اين طرح و با کمک پزشکان بخشي از بار سنگين هزينه‌هاي سلامت از دوش مردم برداشته شده است و اميدوارم اين طرح همچنان که تا حال حاضر با موفقيت اجرا شده پس از اين نيز با همت پزشکان و تلاشي که وزير بهداشت و مجموعه ايشان داشتند با موفقيت ادامه پيدا کند.
رئيس جمهوري گفت: مردم همواره قدردان خادمان خودشان هستند و اميدوارم اجراي اين طرح، خدمتي از طرف ما و همه تلاشگران عرصه پزشکي و سلامت کشور به مردم باشد.
در اين ديدار دکتر روحاني با ذکر خاطراتي در دوران همراهي خود با شهيد معيري و شهيد فياض‌بخش که از شهداي انفجار دفتر حزب جمهوري اسلامي بودند و خانواده انان در اين ديدار حضور داشتند، ياد ايشان را گرامي داشت.
همچنين 4 تن از جانبازاني که افتخار آزادگي را نيز داشتند در اين ديدار با رئيس جمهوري به طور صميمي و رو در رو گفت و گو کردند.
همچنين خانواده سه تن از دانشجويان پزشکي که در دوران دفاع مقدس به فيض شهادت نائل شده بودند در اين ديدار حضور داش‌اند.
يکي از حاضران در اين ديدار در سخناني خطاب به دکتر روحاني اظهار داشت: شما در دو مقطع اميد را در جامعه احيا کرديد. اول زماني که دلدادگان به انقلاب و نظام اسلامي از آينده نااميد شده بودند، انتخاب شما اميد را در دل دوستداران جمهوري اسلامي زنده کرد و پس از آن تلاش دولت در به نتيجه رساندن مذاکرات هسته‌اي و حصول توافق توانست بار ديگر، مردم را خوشحال و بيش از پيش اميدوار کند و ما به اين پيروزي که حاصل تلاش‌هاي دولت تدبير و اميد بود، افتخار مي‌کنيم.
دکتر روحاني در واکنش به اين سخنان گفت: دولت يازدهم همواره خود را متکي به پشتيباني مردم و بخصوص خانواده‌هاي شهدا مي‌داند و اگر هم توانسته قدمي در مسير خدمت به کشور و ملت بردارد، آن را مرهون دعاي خير مردم و به‌ويژه پدران و مادران و خانواده شهدا و ايثارگران مي‌داند.
وزير بهداشت نيز در اين مراسم با گراميداشت ياد و خاطره شهداي پزشک از خانواده شهدا و ايثارگران جامعه پزشکي تجليل کرد.
در پايان اين ديدار که حجت‌الاسلام والمسلمين شهيدي، رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران، دکتر هاشمي، وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي و حسين فريدون، دستيار ارشد رئيس جمهوري، نيز در آن حضور داشتند، دکتر روحاني با اهداي لوح و هدايايي از خانواده شهدا و ايثارگران حاضر در اين جلسه تقدير کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن