تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درگذشت عالم مصيبتى جبران ‏ناپذير و رخنه ‏اى بسته ناشدنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814785907




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساخت 145 هتل 4 و 5 ستاره در کشور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ شهريور ۱۳۹۴ (۱۱:۱۹ق.ظ)
ساخت 145 هتل 4 و 5 ستاره در کشور موج - مقدمات عمليات اجرايي حدود 145هتل 4 و 5 ستاره را در نقاط مختلف کشور آماده کرده ايم و براي اجراي اين فرايند نيازمند کمک و تسهيلات حدود 11هزار ميليارد تومان هستيم.
به گزارش خبرگزاري موج؛ مسعود سلطاني فر، معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، عصر روز گذشته در مراسم کلنگ زني هتل هما با اعلام اين موضوع گفت: درحال حاضر با تلاشي که توسط همکاران ما صورت گرفته است در دو سال گذشته زمينه احداث 4 هتل 5 ستاره و 5 هتل 4 ستاره با هتلي که امروز احداث آن آغاز مي‌شود فراهم خواهد شد.
او با بيان اين که در حال حاضر هزار و 100 هتل و 500 هتل آپارتمان در کشور داريم، گفت: متاسفانه از اين هزار و100 هتل موجود فقط 130 هتل، 4 و 5 ستاره است.
او با تاکيد بر اين که گردشگران خارجي متقاضي هتل‌هاي 4 و 5 ستاره هستند، خاطرنشان کرد: عمليات اجرايي تعدادي از هتل‌ها در حال حاضر آغاز شده و تعداد ديگر ظرف 1 الي 2 ماه آينده آغاز مي‌شود.
رئيس سازمان ميراث فرهنگي در ادامه گفت: در سال 93 ما در ايران ميزبان 5 ميليون گردشگر خارجي بوده‌ايم که 50 درصد آن‌ها گردشگران مذهبي زيارتي با مقصدحرم حضرت علي بن موسي الرضا (ع) در مشهد و حضرت فاطمهٔ معصومه (س) در قم بوده است و 50 درصد ديگر با هدف گردشگري فرهنگي، تاريخي يا طبيعي يا استفادهٔ از واحدهاي درماني در قالب توريست سلامت به ايران آمده‌اند.
وي در ادامه افزود: در حال حاظر آمار گردشگران ورودي به کشور 5 ميليون نفر است و براي ما براي رسيدن به 20 ميليون گردشگر بر اساس افق چشم انداز 1404 مسير بسيار سختي را در پيش داريم.
سلطاني فر گفت: يکي از مهم‌ترين اهداف و اقدامات در اين خصوص افزايش تعداد هتل‌هاي 4 و 5 ستاره از 130 هتل فعلي به 400 هتل است؛ به اين معنا که ما ظرف 10 سال آينده بايد 270 هتل 4 و 5 ستاره بسازيم؛ در واقع ساليانه بايد 25 هتل احداث شود.
وي با بيان اين که امروز با برنامه ريزي‌هايي که صورت گرفته است مقدمات عمليات اجرايي حدود 145 هتل 4 و 5 ستاره را در نقاط مختلف کشور آماده کرده‌ايم گفت: براي اجراي اين فرايند نيازمند کمک و تسهيلاتي حدود 11 هزار ميليارد تومان هستيم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن