تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترین اعمال دوست داشتن در راه خدا و دشمنی در راه اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821299741




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جايگاه ايران، دليل سبقت‌گيري اروپاييان در برقراري ارتباط است/ تبديل تهديدها به فرصت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ شهريور ۱۳۹۴ (۱۰:۴۱ق.ظ)
جايگاه ايران، دليل سبقت‌گيري اروپاييان در برقراري ارتباط است/ تبديل تهديدها به فرصت موج - دبير کل انجمن اسلامي مهندسان کشور و رئيس شوراي هماهنگي احزاب اصلاح‌طلب کشور گفت: ايران در جايگاهي قرار دارد که اروپاييان در تلاش براي برقراري ارتباط با اين کشور از هم سبقت مي‌گيرند.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد غريبان، دبير کل انجمن اسلامي مهندسان کشور، شامگاه سه‌شنبه در اولين گردهمايي انجمن اسلامي مهندسان استان زنجان افزود: کشورهاي خارجي درصدد برقراري ارتباط با ايران هستند، طرح صلح ايران براي سوريه جايگاه ويژه‌اي پيدا کرده است، تهديدها تبديل به فرصت شده است و سفارت‌هاي ايراني در کشورهاي خارجي فعال مي‌شوند.
وي يادآور شد: حزب يعني جمعي که با يک مرام، برنامه، حرکت جدي و همدلي کامل حرکت کنند.
دبير کل انجمن اسلامي مهندسان کشور و رئيس شوراي هماهنگي احزاب اصلاح‌طلب کشور گفت: اگر حزب و احزاب وارد ميدان شوند و فعاليت کنند مي‌توانند در سرنوشت کشور و خودشان دخيل و تأثيرگذار باشند.
غريبان ادامه داد: احزاب بايد انگشت‌شمار باشند و همه ناظر بر هم باشيم هر کرسي که در مجلس و دولت به دست گرفته مي‌شود اين احزاب ناظر بر اعمال آن شوند که اين خودبه‌خود حزب‌ها را کنترل مي‌کند و اين موضوع نظارت مستقيم بر صداقت، مديريت و امانت موجب مي‌شود با کوچک‌ترين ضعفي که هر حزبي داشته باشند کنار رفته و حزب بعدي حاکم شود.
دبير کل انجمن اسلامي مهندسان کشور و رئيس شوراي هماهنگي احزاب اصلاح‌طلب کشور از برگزاري انتخابات خانه احزاب خبر داد و گفت: اين انتخابات به‌ سلامت با حضور شوراي مرکزي، هيأت رئيسه متشکل از سه جريان اصولگرا، مستقل اصلاح‌طلبان و اصلاح‌طلبان در کنار هم انجام شد و سعي بر آن است با همدلي بتوانند از تمام اهداف صيانت کنند و آثار خير خود را در کل کشور نشان دهند.
وي با بيان اين که نيازمند تحول فکري هستيم، خاطرنشان کرد: بايد انجمن مهندسان در همه استان‌ها راه‌اندازي شود و کنگره سراسري اين انجمن اواخر مهر برگزار خواهد شد.
غريباني ادامه داد: ما صنف سياسي هستيم، ضمن اين که فعاليت سياسي است در تمام امورات و مسائل کشور مهندسان نقش دارند، جدا از اين که فعاليت سياسي خود را انجام مي‌دهيم، فعاليت فرهنگي صنفي خود را نيز بايد به نوعي نشان دهيم.
دبير کل انجمن اسلامي مهندسان کشور و رئيس شوراي هماهنگي احزاب اصلاح‌طلب کشور گفت: در اين انجمن برنامه‌ها تقسيم شده است که بايد دو برنامه را در کنار هم انجام دهيم.
غريباني افزود: اين دو برنامه بحث سياسي و اجتماعي مهندسي است که مردم معني مهندسي را بدانند.
وي ادامه داد: مهندس در هر مکاني کاراست و به اين مساله توجهي نمي‌شود و اين قشر بايد فعاليت مهندسي خود را انجام دهند، متأسفم بر اين که اکثر مهندسان در فعاليت‌هاي سياسي غير از مهندسي وارد شده‌اند.
دبير کل انجمن اسلامي مهندسان و رئيس شوراي هماهنگي احزاب اصلاح‌طلب کشور گفت: طبق اساسنامه شوراي مرکزي، خانه احزاب موظف به تشکيل اين خانه در استان‌ها است تا بتوانند صيانت از آرمان‌هاي کل احزاب مجوزدار را انجام دهند.
محمد غريباني افزود: اجماع در بين اصلاح‌طلبان را به صد مي‌رسانيم و ممکن است اين موضوع از صفر تا صد نياز باشد.
وي يادآور شد: بر اساس برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده نظرات کل استان‌هاي کشور گرفته شده است و بر اساس برنامه شوراي هماهنگي احزاب اصلاح‌طلب کشور تشکيلات جديدي ايجاد خواهد شد.
دبير کل انجمن اسلامي مهندسان و رئيس شوراي هماهنگي احزاب اصلاح‌طلب کشور گفت: تلاش مي‌شود در اين تشکيلات هيچ کدام از افراد و شخصيت‌هاي حقيقي و حقوقي در خارج از مجموعه قرار نگيرند و در بطن کار باشند تا از نظرات و تحول فکري اين افراد استفاده شود.
غريباني اظهار کرد: رسيدن به اجماع، برنامه شوراي هماهنگي است همه تلاش مجموعه اصلاح‌طلبان بر همدلي و اجماع است تا ليست کانديدهاي اصلاح‌طلبان در سراسر کشور را ارائه دهيم.
وي با بيان اين که طبق اساسنامه شوراي مرکزي، خانه احزاب موظف به تشکيل اين خانه در استان‌هاي کشور است، افزود: انتخابات برگزار شده است و بعد از تشکيل اولين جلسه در مکاني که در وزارت کشور در نظر گرفته شده است خانه احزاب طبق برنامه و آيين‌نامه فعاليت خود را پيش خواهند برد تا بتوانند صيانت از آرمان‌هاي کل احزاب مجوز دار را انجام دهند.
دبير کل انجمن اسلامي مهندسان و رئيس شوراي هماهنگي احزاب اصلاح‌طلب کشور گفت: با همت وزير کشور خانه احزاب راه‌اندازي شده است.
غريباني اظهار کرد: برخي از استان‌ها علاقه زيادي به شکل‌گيري احزاب و در کنار هم قرار گرفتن آن دارند و نظر بر اين است براي اينکه تمام احزاب از اين پوشش خوب بهره‌برداري کنند جريان‌ها را در کنار هم قرار داده‌ايم تا جهت‌گيري خانه احزاب يک‌جانبه نباشد.
وي تأکيد کرد: نبايد به خط و خطوط گروه و شخصي خاص بها بدهيم بلکه بايد به احزاب بها بدهيم و همه احزاب بتوانند از فرصت به وجود آمده استفاده کنند و بايد در راستاي تقويت احزاب ضعيف تلاش کنيم.
دبير کل انجمن اسلامي مهندسان و رئيس شوراي هماهنگي احزاب اصلاح‌طلب کشور گفت: همين‌ که خانه احزاب شکل‌ گرفته است ديگر دولت‌هاي بعدي نمي‌توانند اين خانه را بر هم بزنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن