تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):براستى كه حق را دولتى است و باطل را دولتى، و هر يك از اين دو، در دولت ديگرى ذليل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820935412




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دبيرجشنواره تئاتردانشجويي:جنوب كشوردرزمينه تئاتردانشجويي استعدادشگرف دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: دبيرجشنواره تئاتردانشجويي:جنوب كشوردرزمينه تئاتردانشجويي استعدادشگرف دارد
داخلي. فرهنگي. تئاتر
دبير يازدهمين جشنواره منطقه‌اي تئاتر دانشجويي همزمان با برگزاري اين جشنواره‌گفت:استان فارس ومابقي استان‌هاي جنوبي كشوردرزمينه‌تئاتر دانشجويي استعداد شگرف دارند.

خديجه گرامي زاده، شنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا افزود: هفت گروه نمايش صحنه‌اي و يك گروه در بخش خياباني در اين جشنواره دانشجويي كه امسال به صورت فستيوال و غير رقابتي برگزار مي‌شود شركت دارند.

وي گفت:دانشجويان دانشگاه‌هاي سيستان و بلوچستان،خوزستان،بوشهر، كرمان، كردستان، كهگيلويه و بويراحمد و فارس در اين جشنواره حضور دارند.

وي اظهار داشت: چون اين جشنواره در منطقه جنوب كشور در حال برگزاري است چهار گروه آن از دانشگاه شيراز و سه‌گروه از منطقه جنوب در آن شركت دارند.

گرامي زاده گفت: از ويژگي‌هاي بارز اين جشنواره نسبت به سه دوره قبل اين است كه دانشكده هنر و معماري دانشگاه شيراز چون فاقد رشته تئاتر و نمايش است بنابراين گروه نمايش از بين دانشجويان غير تئاتري براي شركت در فستيوال حرفه‌اي در سطح دانشجويي تشكيل شده است.

دبير يازدهمين فستيوال تئاتر دانشجويي دانشگاه شيراز افزود: جشنواره امسال به صورت فستيوال يعني غير رقابتي در حال برگزاري است و عملا داور در آن وجود ندارد تنها بر اساس نظر سنجي مخاطبين و نتايج جلسات نقدي سه گروه برتر انتخاب خواهند شد.

وي اضافه كرد: از بخش‌هاي مختلف جشنواره مسابقه طراحي صحنه،نمايشنامه نويسي و طراحي تنديس جشنواره است.

گرامي زاده گفت: ‪۱۹‬متن نمايشي و دست نوشته به دبيرخانه ارسال شدكه هيات داوران در نهايت از يك تا سه كار برتر را در اختتاميه معرفي خواهند كرد.

وي گفت: ‪ ۱۱۵‬ميليون ريال بودجه‌اوليه‌اي براي بخش‌هاي مختلف جشنواره مصوب شد اما اكنون ‪ ۱/۵‬ميليون تومان از سوي دانشگاه شيراز پرداخت شده است.

يازدهمين فستيوال تئاتر دانشجويي دانشگاه شيراز از يكم خردادماه جاري شروع شده و تا نهم همين ماه ادامه خواهد داشت.ك/‪۲‬
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 427]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن