تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس براى اصلاح خود، خويشتن را به زحمت بيندازد، خوشبخت مى‏شود هر كس خود را در لذت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820837629




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حماس سه کشور عربي را به تلاش براي تضعيف اين جنبش متهم کرد |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: حماس سه کشور عربي را به تلاش براي تضعيف اين جنبش متهم کرد
مسئول حماس اظهار داشت حماس در برابر اقدامات و تلاش های این کشورها صبور و امیدوار است روزی فرا برسد این کشور ها مواضع خود را تغییر دهند و از مقاومت در فلسطین پشتیبانی کنند.
کد خبر: ۵۲۶۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۲:۵۲ - 26 August 2015


جنبش حماس سه کشور عربی را به تلاش برای ممانعت از فعالیت های این جنبش و بازداشت فعالان حماس متهم کرد.

به گزارش خبرگزاری سما از غزه، یکی از رهبران جنبش حماس دیروز گفت سه کشور عربی که از ذکر نام آنان خودداری کرد، می کوشند این جنبش را تحت تعقیب قرار دهند، اعضا و مسئولان حماس را بازداشت کنند و از طرفی نیز با رژیم صهیونیستی بر ضد حماس همکاری می کنند.

مسئول حماس که خواست نامش فاش نشود ، اظهار داشت با تاسف شدید باید اذعان کرد که سه کشور عربی در زمینه پیگیرد (قضایی) حماس در سطح بین المللی و دستگیری اعضا و مسئولان حماس مشارکت دارند.

این عضو ناشناس حماس تصریح کرد این کشورها همچنین همسو و هماهنگ با دولت اسرائیل به نحوی تلاش می کنند جلوی فعالیت های حماس را بگیرند.

مسئول حماس اظهار داشت حماس در برابر اقدامات و تلاش های این کشورها صبور و امیدوار است روزی فرا برسد این کشور ها مواضع خود را تغییر دهند و از مقاومت در فلسطین پشتیبانی کنند.

مسئول حماس درباره فعالیت این جنبش در کشورهای عربی گفت حماس روابط خوب و حسنه های با ملت ها و روابط مستحکمی با کشورهای عربی دارد و همواره دست دوستی خود را به طرف همه کشور های عربی دراز می کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن