تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820305879




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور 2 نمایش از گیلان در جشنواره منطقه ای تئاتر سوره ماه


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


حضور 2 نمایش از گیلان در جشنواره منطقه ای تئاتر سوره ماه استان‌ها > گیلان - با پایان یافتن بازبینی آثار جشنواره‌ی منطقه یک تئاتر سوره ماه، 10 اثر نمایشی برای حضور در این رویداد انتخاب و معرفی شدند که در این میان 2 نمایش از استان گیلان است.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین ، با پایان یافتن بازبینی 34 اثر متقاضی جشنواره‌ی منطقه یک از بیست و چهارمین جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه که توسط کورورش زارعی و فرشاد منظوفی‌نیا انجام شد، 10 اثر نمایشی برای حضور در این رقابت انتخاب و معرفی شدند.
در این میان نمایش های «شهربانو» و «مثل یه گوله برف کوچیک» از گیلان بهمراه هشت نمایش دیگر از استان های قزوین، البرز، زنجان، اردبیل، آذربایجان شرقی، قزوین و سمنان به جشنواره مذکور راه پیدا کردند.
«شهربانو» نوشته مهرداد هنرمند و به کارگردانی محمد رسائلی و «مثل یه گوله برف کوچیک» به نویسندگی و کارگردانی مهرداد هنرمند در این جشنواره اجرا می شوند.
بنا بر این گزارش؛ بیست و چهارمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر سوره ماه از دوم تا چهارم شهریور به میزبانی حوزه هنری زنجان در حال برگزاری است.
این رقابت توسط حسین پارسایی، شهرام کرمی و آرش دادگر مورد ارزیابی و داوری قرار خواهد گرفت.
خاطرنشان می‌شود آثار منتخب جشنواره‌های سه‌گانه‌ی منطقه‌ای تئاتر سوره ماه، از 11 تا 17 مهر ماه در بیست و چهارمین جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه به روی صحنه خواهند رفت.



کلید واژه ها: استان گیلان - تئاتر -




سه شنبه 3 شهریور 1394 - 20:47:44





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن