تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):با احمق مشورت نکن و از دروغگو یارى مجو و به دوستى زمامداران اعتماد مکن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813167127




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقشه گردشگري شهر شيراز به زبان انگليسي چاپ شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ شهريور ۱۳۹۴ (۲۰:۳۲ب.ظ)
نقشه گردشگري شهر شيراز به زبان انگليسي چاپ شد موج - همزمان با فرا رسيدن هفته دولت بيش از 30 هزار نسخه نقشه گردشگري شهر شيراز به زبان انگليسي با همکاري بخش خصوصي به چاپ رسيد.
به گزارش خبرگزاري موج، پيام غرابي، سرپرست اداره فرهنگي و ارتباطات اين اداره کل، در اين رابطه گفت: در ادامه سياست‌هاي اداره کل ميراث فرهنگي براي راهنمايي شايسته به گردشگران خارجي، نقشه گردشگري شهر شيراز به زبان انگليسي و به صورت تخصصي به چاپ رسيد.
اين نقشه انگليسي با سبک و گرافيک موجود براي اولين بار است که چاپ مي‌شود و در آن سعي شده است با پيشنهاد چند مسير گردشگري از جمله محور زنديه بتوان در انتخاب مسير به گردشگران کمک نمود. اين نقشه گردشگري به زبان انگليسي با تمرکز بر جاذبه‌هاي شاخص شهر شيراز تهيه شده است تا گردشگر بتواند در زمان محدود اقامت در شيراز بهترين انتخاب‌ها را براي بازديد داشته باشد. همچنين چاپ نقشه به ساير زبان‌ها از جمله ايتاليايي و عربي نيز در دستور کار قرار دارد.
سرپرست اداره فرهنگي و ارتباطات ميراث فرهنگي فارس اضافه کرد: رونمايي از اين نقشه طبق برنامه ريزي‌هاي به عمل آمده در روز 7 شهريور همزمان با افتتاح موزه تخصصي ني ريز صورت مي‌گيرد.
غرابي افزود: براي نخستين بار نيز کتاب جامع اطلاعات گردشگري، صنايع دستي و ميراث فرهنگي فارس تهيه و تدوين شده است که مراسم رونمايي از اين کتاب نيز در 7 شهريور انجام خواهد شد.
وي در ادامه گفت: اين کتاب همراه با لوح فشرده حاوي تمامي اطلاعات مورد نياز گردشگران در عرصه خدمات گردشگري، صنايع دستي و ميراث فرهنگي است که با همکاري بخش خصوصي تهيه و تدوين شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن