تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن بازگشت كننده به خدا، آمرزش خواه و توبه كننده است و منافق نيرنگباز، زيانبار و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821164559




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه مدارس یکی از زیرساخت های مهم پیشرفت فرهنگی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کاشان- ایرنا- سرپرست فرمانداری کاشان گفت: یکی از مهمترین زیرساخت های توسعه و پیشرفت فرهنگی و اجتماعی، توسعه مدارس بخصوص در مقطع ابتدایی است.
به گزارش ایرنا، حمیدرضا مومنیان روز سه شنبه در آیین افتتاح اولین مدرسه برکت کاشان اظهار داشت: همواره با طرح بحث توسعه و پیشرفت، ناخودآگاه بدنبال زیرساخت های کالبدی از جمله برق و مخابرات و غیره می رویم که البته به جای خود حائز اهمیت است، اما مهمترین زیرساخت، توسعه فرهنگی و اجتماعی جامعه است.
وی افزود: هرچه در آموزش و پرورش سرمایه گذاری کنیم باعث کاهش هزینه های کلان خواهد شد که در آینده در بخش های امنیتی و انتظامی برای کنترل جرایم و ناهنجاریهای جامعه صرف می شود.
مومنیان گفت: کاشان همیشه در بحث خیرین و توسعه فضاهای آموزشی خیرساز در کشور پیشرو بوده، بگونه ای که پروژه های عمرانی خیرساز همواره چند برابر پروژه های دولتی بوده است.
سرپرست فرمانداری ویژه کاشان با بیان اینکه پروژه های هفته دولت این شهرستان در 10 بخش تعریف شده است، افزود: یکهزار و 200 میلیارد ریال برای اجرای این پروژه ها در حوزه های مختلف روستایی، کشاورزی، فرهنگی و اجتماعی هزینه شده است.
اولین مدرسه بنیاد برکت کاشان با شش کلاس درس در مقطع ابتدایی دخترانه به بهره برداری رسید.
بنیاد برکت در راستای اجرای رهنمودهای رهبر معظم ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]
توسعه مدارس یکی از زیرساخت های مهم پیشرفت فرهنگی است






سه شنبه ، ۳شهریور۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن