تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798428823




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور 40 کشور جهان در نمايشگاه بين‌المللي هوايي ماکس 2015 روسيه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ شهريور ۱۳۹۴ (۱۶:۴۴ب.ظ)
حضور 40 کشور جهان در نمايشگاه بين‌المللي هوايي ماکس 2015 روسيه موج - نمايشگاه بين‌المللي هوايي ماکس 2015 روسيه که از بزرگ‌ترين و معتبرترين نمايشگاه‌هاي جهان محسوب مي‌شود، بيش از 750 شرکت از حدود 40 کشور جهان، توانمندي‌هاي خود را در حوزه صنعت هوايي و دفاعي به نمايش گذاشته‌اند.
به گزارش خبرگزاري موج، در نمايشگاه بين‌المللي هوايي ماکس 2015 روسيه که از بزرگ‌ترين و معتبرترين نمايشگاه‌هاي جهان محسوب مي‌شود، بيش از 750 شرکت از حدود 40 کشور جهان، توانمندي‌هاي خود را در حوزه صنعت هوايي و دفاعي به نمايش گذاشته‌اند.
اين شرکت‌ها در محدوده‌اي به مساحت حدود 55 هزار مترمربع شامل چندين سالن و محوطه‌هاي پيراموني آخرين دستاوردهاي خود در عرصه هواپيمايي، بالگرد، پهپاد، ماهواره و سامانه‌هاي پدافند هوايي را در معرض نمايش قرار داده‌اند.
ولاديمير پوتين، رئيس جمهوري روسيه، در مراسم افتتاحيه نمايشگاه بين‌المللي هوايي مسکو با خطاب قرار دادن غرب گفت: با وجود اختلاف ديدگاه‌ها، درهاي نمايشگاه ماکس 2015 به روي همه باز است تا از اين فرصت استفاده کنند.
روس‌ها براي افزايش قدرت رقابت‌پذيري خود در مقايسه با شرکت‌هاي هواپيماسازي غربي و نمايش توانمندي‌هاي بالاي خود در اين عرصه راهبردي در نظر دارند در مدت برگزاري اين نمايشگاه، برخي از هواپيماهاي نظامي پيشرفته خود را عرضه کنند.
جنگنده‌هاي چند منظوره دونفره «سوخوـ 30 اس ام» که براي هواپيمايي نيروي دريايي روسيه ساخته شده از جمله اين هواپيماهاست که براي نخستين بار در برنامه پروازي نمايشگاه هوافضاي «ماکس 2015» به معرض تماشا گذاشته مي‌شود.
ناخدا يکم ايگور ديگالو سخنگوي وزارت دفاع روسيه در اين رابطه به خبرنگاران گفت: خلبانان نيروي هوايي عرشه‌اي و خلبانان آزمايشگر شرکت هواپيماسازي روسي « ايرکوت» امکانات منحصربه‌فرد اين جنگنده را که داراي قابليت بالاي مانوردهي بالايي است به معرض نمايش خواهند گذاشت.
نمايش پهپاد روسي «چيروک» با توانمندي‌هاي مختلف به عنوان تازه‌ها در برنامه نمايشگاه بين‌المللي هوا - فضاي ماکس در نظر گرفته شده است.
در نمايشگاه بين‌المللي ماکس 2015، دستاوردهاي علمي و صنعتي چندين شرکت و مرکز علمي و پژوهشي جمهوري اسلامي ايران نيز در فضايي زيبا و جذاب به نمايش درآمده است.
در بخش فضايي غرفه ايران تعدادي ماهواره ساخت کشورمان و در بخش هوايي نيز ماکت تعدادي بالگرد و هواپيماي در دست طراحي ارائه شده است. بخش خصوصي نيز قطعات و تجهيزات هوايي، موتورهاي هوايي و سيستم‌هاي ناوبري هوايي ساخته شده در ايران را در معرض نمايش قرار داده است.
در غرفه ايران مراکز بزرگ علمي و تحقيقاتي محصولات توليدي خود را عرضه کرده‌اند که شامل مرکز ملي فضايي ايران، شرکت «اويکو» (به نمايندگي از بخش هوايي)، اتحاديه صنايع هوا و فضا (به نمايندگي از سوي بخش خصوصي) و شريف پژوهان مي‌شود.
حدود 40 شرکت ايراني چه به صورت حضور در غرفه و چه به صورت بازديد کننده در نمايشگاه از بخش دانشگاهي گرفته تا بخش خصوصي و سازمان‌هاي دولتي صنايع هواوفضايي حضور دارند.
شرکت‌کنندگان در اين نمايشگاه دوساله از امروز به مدت 5 روز فرصت دارند تا بازديدکنندگان را با آخرين دستاوردهاي صنعت هوايي در دو بخش نظامي و غيرنظامي آشنا کنند.
دست‌اندرکاران نمايشگاه بين‌المللي «ماکس- 2015» روسيه پيش‌بيني مي‌کنند که در مجموع حدود 400 هزار نفر در مدت برگزاري از آن ديدن کنند.
بنا بر اعلام مديريت برگزاري نمايشگاه ماکس- 2015، سه روز نخست برپايي اين رويداد بزرگ به کارشناسان و بازرگانان اين حوزه اختصاص خواهد داشت و علاقه‌مندان از روز چهارم مي‌توانند از محصولات ارائه شده در اين نمايشگاه بين‌المللي بازديد کنند.
نمايشگاه بين‌المللي هوايي «ماکس- 2015» در واقع وارث اولين نمايشگاه هوايي روسيه است که از سال 1911 برگزار مي‌شود. در دوره اتحاد شوروي سابق اين نمايشگاه به صورت مانورها و جشن‌هاي هوايي ادامه داشت، اما؛ به شکل کنوني خود پس از فروپاشي شوروي از سال 1993 شروع به کار کرد.
نمايشگاه بين‌المللي هوايي مسکو از نمايشگاه‌هايي است که جايگاه ويژه‌اي در صنعت روسيه دارد و به همين علت هم اغلب رئيس‌جمهوري روسيه يا نخست‌وزير اين کشور آن را افتتاح مي‌کنند.
اين نمايشگاه تحت نظارت وزارت صنايع و بازرگاني روسيه و هر دو سال يک بار برگزار مي‌شود و انتظار مي‌رود با حضور هيات هاي خارجي و بازديد آن‌ها از غرفه‌هاي نمايشگاه، توافق‌هايي براي عقد قراردادهاي تسليحاتي به دست آيد.
نمايشگاه ماکس امسال در حالي برگزار مي‌شود که روسيه براي دومين سال پياپي تحت تحريم‌هاي غربي قرار دارد که باعث شده است بسياري از شرکت‌هاي بزرگ اين کشورها در نمايشگاه هوايي مسکو شرکت نکنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن