تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820543247




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همين قدر راضي ام که بدانم پول نفت در اختيار زنجاني جاي مطمئني است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ شهريور ۱۳۹۴ (۱۳:۳ب.ظ)
وزير نفت: همين قدر راضي ام که بدانم پول نفت در اختيار زنجاني جاي مطمئني است موج - بيژن زنگنه در رابطه با وضعيت پول نفتي که در اختيار بابک زنجاني است، گفت: همين که بدانيم پول در حسابي به نام خودش وجود دارد، هرچند که بلوکه بوده و قابل برداشت نباشد، ما آن را قبول داريم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، بيژن زنگنه، وزير نفت جمهوري اسلامي، در نشست خبري امروز (سه شنبه) به مناسبت هفته دولت، در رابطه با وضعيت پول نفتي که در اختيار بابک زنجاني است، گفت: با پيگيري دادستان و قوه قضائيه وکالت گرفتيم که اموال شناخته شده بابک زنجاني به ما تحويل داده شود و پول فروش آن به وزارت نفت اختصاص پيدا کند و يا اينکه پول اموال فروخته شده به وزارت نفت تحويل داده شود.
وي با بيان اين مطلب که «بعضي وقت ها که از بابک زنجاني حرف مي زنم تعدادي از رسانه ها براي مدت ها من را مورد شماتت قرار مي دهند»، ادامه داد: آقاي زنجاني چندجا گفته که من آماده ام پول را به وزارت نفت تحويل بدهم، اما آنها قبول نمي کنند. ما پول زنجاني را نمي خواهيم. همين که بدانيم پول در حسابي به نام خودش وجود دارد، هرچند که بلوکه بوده و قابل برداشت نباشد، ما آن را قبول داريم اما نه حساب روسيه.
زنگنه افزود: اگر يک بانک خصوصي يا دولتي تاييد کند پول در حسابي در يکي از بانک هاي خارجي وجود دارد و به اسم ايشان است، ما کاري نداريم و آن را قبول داريم. بالاخره تحريم ها برداشته شده و پول هاي بلوکه شده آزاد مي شود.
مقام عالي وزارت نفت تصريح کرد: مانند اکنون که مقداري از پول هاي ما در حساب هاي ژاپن، هند و ديگر نقاط بلوکه شده و قابل برداشت نيست. من راضي ام که فقط بدانم 2.7 ميليارد دلار پول نفتي که در اختيار آقاي زنجاني است، کجاست، هرچند که آن قفل شده باشد ولي مشخص باشد که جاي مطمئني است.
وي در ادامه گفت: ايشان شگردي دارند که هرازگاهي از نقاط مختلفي چون تاجيکستان و امارات اعلام مي شود که پول وجود دارد و در اختيار آنها موجود است، همان طور که پيش از اين LC جعلي و گزارش هاي دروغين ارائه داده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن