تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر با اين شمشيرم بر بينى مؤمن بزنم كه مرا دشمن بدارد با من دشمنى نمى كند و اگر هم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816847559




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نماينده ولي فقيه در استان قزوين: هشت سال دفاع مقدس سرمايه بزرگ كشور است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نماينده ولي فقيه در استان قزوين: هشت سال دفاع مقدس سرمايه بزرگ كشور است
خبرگزاري فارس: نماينده ولي فقيه در استان قزوين گفت: هشت سال دفاع مقدس و وقايع مختلف در طول به ثمر رسيدن اين انقلاب تاريخ درخشاني است كه سرمايه بزرگ كشور ما است.
به گزارش خبرگزاري فارس از قزوين، هادي باريك بين جمعه شب در مراسم تجليل از فرماندهان و رزمندگان استان قزوين در عمليات بيت‌المقدس كه در سالن اجتماعات سازمان تبليغات اسلامي استان قزوين برگزار شد، بيان داشت: مردان بزرگ در صورتي كه الهي و وارسته باشند تاريخ ساز مي شوند و كارهاي ماندگاري خلق مي كنند.
وي ادامه داد: بعد از رحلت آيت ا... بروجردي كه نقشه هاي آمريكا و استكبار جهاني روشن شد امام بزرگواراين شخصيت خودساخته، شجاع و مدير احساس كرد اسلام، شرافت، عزت مملكت و ملت ما در معرض خطر است لذا به مبازره پرداخت.
نماينده مردم قزوين در مجلس خبرگان اضافه كرد: به مدت پانزده سال با تدبير عالي و الهي اين مرد بزرگ اين نهضت در ميان جامعه گسترده شد و كم كم قدرت گرفته و به ثمر نشست و پيروز شد.
وي افزود: بعد از پيروزي نهضت استكبار جهاني انديشيد اگر اين انقلاب سرپا باشد در تمام كشورهايي كه آنها در آن استعمار كردند مردم بيدار مي شوند و قدرت پوشالي آنها از بين مي رود لذا تلاش فراوان كردند در داخل كشور و با استفاده از شگردهاي مختلف اين انقلاب را از بين ببرند.
باريك بين توضيح داد: يك از اقدامات دشمن حمله نظامي به كشور ما بود كه بوسيله صدام اين حمله شروع شد در حالي كه يكسال بيشتر از انقلاب ما نمي گذشت و هنوز اين نظام مقدس پايه هاي دفاعي اش محكم نشده بود.
وي اعلام كرد: صدام به پشتيباني استكبار جهاني به كشور ما حمله كرد و در اين حملات نظامي جوانان و ملت غيور ما با صبر و استقامت در مقابل دشمن ايستادند و با عنايت خداوند متعال اين ملت در مقابل دشمن پيروز شد.
نماينده ولي فقيه در استان قزوين اظهار داشت: يك ملتي اگر عزت طلب شد و زير بار استكبار و استبداد نرود با اتحاد مي تواند سرنوشت را تغيير دهد و ملت ما اين موضوع را تجربه كرده و دشمن را از خاك ميهن بيرون راند.
وي تاكيد كرد: اين تاريخ درخشاني از ملت ايران است و هشت سال دفاع مقدس و پشت سرگذاشتن مراحل مختلف براي پيروزي اين انقلاب و به ثمر نشستن آن تاريخ پرمحتوا و درخشاني است كه سرمايه بزرگ كشور ماست.
باريك بين با اشاره به توطئه هاي دشمن براي از بين بردن اين نظام مقدس گفت: امروز نيز دشمن از راه هاي مختلف مي خواهد به اين نظام خدشه وارد كند ولي ملت با پيروي از رهبري، هوشياري و بيداري، جبهه ها را زيرنظر دارد و اجازه نمي دهد دشمن به هدف شومش دست يابد.
در ادامه فرمانده لشگر شانزده زرهي استان قزوين بيان داشت: عمليات بيت المقدس نقطه عطفي در تاريخ دفاع مقدس است چراكه اين عمليات خصوصيات و ويژگي هاي خاصي داشت.
منوچهر كاظمي ادامه داد: همانطور كه امام خميني ره فرمودند خرمشهر را خدا آزاد كرد و ما در واقعه خرمشهر به وضوح لطف خداوند را شاهد بوديم كه چگونه رزمندگان ما با كمترين امكانات بر دشمني با امكانات و تجهيزات پيشرفته پيروز شدند.
در پايان اين مراسم از فرماندهان، رزمندگان، پيشكسوتان عمليات بيت المقدس و خانواده هاي شهدا و دست اندركان مجموعه مستند مأموريت در ساحل نيسان تقدير به عمل آمد.
انتهاي پيام/ص
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 368]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن