تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815418202




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارزش صادرات قم به 73 ميليون دلار رسيد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ شهريور ۱۳۹۴ (۲۱:۱۱ب.ظ)
در پنج ماه نخست امسال؛ ارزش صادرات قم به 73 ميليون دلار رسيد موج - قم- مديرکل گمرکات قم گفت: ارزش صادارت اين استان در پنج ماه نخست امسال بالغ بر 73 ميليون دلار بوده است.
به گزارش خبرگزاري موج ازقم، مديرکل گمرکات قم در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در پنج ماه نخست امسال، 128 ميليون دلار نيز کالا از طريق گمرکات قم ترخيص شده است.
وي همچنين ارزش کالاهاي ترانزيت شده از طريق ساير گمرکات به گمرکات استان قم در همين مدت امسال را، 348 ميليون دلار عنوان کرد.
احمد هاشم زاده با اشاره به افزايش درآمدهاي گمرک قم در سال 93 نسبت به سال 92، گفت: سال گذشته درآمدهاي گمرکي قم 100 درصد محقق شد که بالغ بر 651 ميليارد تومان بود که نسبت به درآمد سال 92 که بالغ بر 518 ميليارد تومان بود، 25 درصد رشد داشته است.
وي در ادامه به برنامه هاي اجراشده در راستاي توسعه دولت الکترونيک و به کارگيري تجهيزات گمرکي اشاره کرد و گفت: راه اندازي سامانه جامع گمرکي که نقش بسزايي در جلوگيري از قاچاق کالا دارد از جمله اقدامات اداره کل گمرکات استان در يک سال گذشته بوده است.
هاشم زاده افزود: يکي از دلايل مهم قاچاق کالا طولاني بودن زمان ترخيص کالا و پيچيده بودن مقررات صادرات مي باشد که با عملياتي شدن اين سامانه، زمان ترخيص کالا کاهش يافته و کنترلها سيستمي شده و با انتقال اطلاعات بصورت هوشمند از هرگونه کم اظهاري و يا جعل فيش هاي بانکي جلوگيري مي شود و در نتيجه قاچاق کالا کاهش زيادي يافته است.
وي اضافه کرد: با استفاده از اين سامانه در هر ساعت از شبانه روز تجار مي توانند اظهارنامه خود را بارگذاري و کالاي خود را اظهار کنند.
مديرکل گمرکات قم، تجهيز گمرک سلفچگان به فيبر نوري به منظور بهره گيري از امکانات گمرکي، راه اندازي پرتال جديد گمرک در جهت اطلاع رساني و شفاف سازي، تجهيز انبارهاي اختصاصي به دوربين مداربسته در جهت کنترل و نظارت بهتر، اجراي کامل بسته حمايتي گمرکي جهت تسهيل تجارت تسهيل تجارت و بهبود فضاي کسب و کار و اجراي طرح پنجره واحد تجاري با هدف متمرکز کردن نمايندگان تام الاختيار ادارات ذيربط در امر گمرکات را از ديگر اقدامات اداره کل گمرکات استان عنوان کرد













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن