تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 25 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815761028




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجتمع فرشچیان اصفهان در انتظار تبدیل به مرکز تخصصی سینما و تئاتر


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


مجتمع فرشچیان اصفهان در انتظار تبدیل به مرکز تخصصی سینما و تئاتر استان‌ها > اصفهان - دوستداران تئاتر و سینما همچنان در انتظار تبدیل مجتمع فرهنگی و هنری استاد فرشچیان اصفهان به مرکز تخصصی تئاتر و سینما هستند.


به گزارش ایرنا، موضوع تبدیل مجتمع فرهنگی و هنری استاد فرشچیان اصفهان به مرکز تخصصی تئاتر و سینما از مدتها قبل مطرح بوده اما به نظر می رسد که در مسیر اجرا همچنان با چالش هایی مواجه است. هنرمندان سینما و تئاتر اصفهان با توجه به قابلیت های این استان در این دو بخش و بخصوص تئاتر، ایجاد یک مرکز تخصصی را ضروری می دانند و مسوولان نیز بارها وعده تبدیل مجتمع استاد فرشچیان به مرکز تخصصی سینما و تئاتر را داده اند. با آنکه تالار هنر وابسته به شهرداری اصفهان به تئاتر و سینما می پردازند ولی یک مرکز تخصصی ویژه در اصفهان نیاز است. در این حال طبق گفته های برخی افراد مطلع، مسئولان مجتمع فرشچیان در حال بستن قرارداد برای برگزاری کلاس های آموزشی مختلف برای ماههای مهر، آبان و آذر هستند که این قراردادها تبدیل این مجتمع را به مرکز تخصصی تئاتر و سینما با دو گانگی در حرف و عمل مواجه می کند. رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان اصفهان در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: امیدوارم تبدیل مجتمع استاد فرشچیان به مرکز تخصصی سینما و تئاتر هر چه سریعتر عملیاتی شود. احمد شاهین فر روز دوشنبه گفت: قرار بود که مجتمع فرهنگی و هنری فرشچیان تا آخر ماه گذشته به شکل تخصصی به هنر نمایش و سینما اختصاص یابد. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان نیز در آخرین اظهار نظر که در تاریخ 29 مرداد در سایت آن اداره کل منتشر شد، اظهار کرد: مجتمع فرشچیان از مهر ماه امسال، سالن تخصصی سینما و تئاتر می شود. وی در شرایطی که هنرمندان سینما و تئاتر و بخصوص تئاتری ها از روند کار پراکنده و غیرتخصصی این مجتمع انتقاد دارند، از تخصصی شدن رویکرد این مجموعه از مهر ماه امسال خبر داد. حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی افزود: قرارداد قبلی مجتمع استاد فرشچیان با گروه فعلی تا پایان شهریور ماه است و ما قصد داریم از ابتدای مهر اداره این مجتمع را با شکل جدیدی ادامه دهیم.
وی در رابطه با درخواست تخصصی شدن کار این مجموعه در امور تئاتر و سینما و اداره منسجم آن در این حوزه گفت: تمرکز بر دو مقوله سینما و تئاتر و تا حدودی هنرهای تجسمی به صورت یک اصل در دوره تازه کاری مجتمع فرشچیان مطرح است. ارزانی همچنین به نیاز به ترمیم و بازسازی برخی بخش های این مجتمع اشاره کرد. وی گفت: اداره این مجتمع به شکل نیمه خصوصی و با نظارت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه پیدا می کند. وی اضافه کرد: در بخش واگذاری با پیشنهاد چند موسسه فرهنگی مواجهیم که در این میان به دو گزینه رسیده ایم و به طور قطع تا پایان شهریور نتیجه نهایی را اعلام خواهیم کرد. وی گفت: قطعا با تخصصی شدن این مجتمع برای سینما و تئاتر، بسیاری از مشکلات این بخش حل می شود و این سالن به طور کامل و تمام وقت در اختیار هنرمندان خواهد بود. ارزانی تصریح کرد: البته احتمالا در ابتدای امر در این مجتمع به جهت نیاز به درآمد زایی فعالیت هایی هم در حوزه تجسمی انجام خواهد شد؛ ولی با جان گرفتن بخش های سینما و تئاتر و محقق شدن امکان خودگردانی مجتمع از این طریق، این رویکرد از حوزه کار فرشچیان حذف می شود و فقط بخش های مورد نظر در مجتمع کار خواهد شد.  

کلید واژه ها: استان اصفهان -




دوشنبه 2 شهریور 1394 - 14:52:28





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن