تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):برای انسان عیب نیست که حقش تاخیر افتد، عیب آن است که چیزی را که حقش نیست بگیرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819863205




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس شورای اسلامی شهر کرج : وضعیت کارتن خواب ها را تا لحظه ساماندهی پیگیری خواهم کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


رئیس شورای اسلامی شهر کرج : وضعیت کارتن خواب ها را تا لحظه ساماندهی پیگیری خواهم کرد استان‌ها > البرز - رئیس شورای اسلامی شهر کرج با انتقاد شدید از تعطیلی تنها گرمخانه استان به دلیل عدم همکاری سایر نهادها و همچنین کمبود بودجه، تاکید کرد که بدون تعارف پیگیر ساماندهی کارتن خوابها خواهم بود و با حمایت رسانه ها، شهر را از حضور شبانه در راه ماندگان پاکسازی می کنیم.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج ،محمود دادگو با بیان اینکه راه اندازی گرمخانه به منظور اسکان شبانه کارتن خواب ها و در راه ماندگان جزو وظایف مصرح شهرداریها می باشد، اذعان داشت: این غفلت معنادار در حالی است که شهرداری تهران روزانه بیش از 15 هزار کارتن خواب را در گرمخانه های خویش اسکان می دهد و با یک وعده غذای گرم و امکانات بهداشتی و حمایتی از آنها میزبانی می کند؛ اکنون سوال اینجاست که چرا در استان البرز شاهد وضعیت اسفبار کارتن خوابها هستیم و چرا کسی پاسخگو نیست؟!
رئیس پارلمان شهری کرج با تاکید بر اینکه ما مسئولان خادم و نوکر مردم هستیم، گفت: در جامعه ای که با قواعد اسلامی و انسانی اداره می شود و محبت اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام در آن جاری و ساری است، رفتار غیرمسئولانه با در راه ماندگان هیچ معنا و مفهومی ندارد و دلایل ذکر شده برای تعطیلی گرمخانه اصلا قابل قبول نیست. ما نه تنها خواستار از سر گیری فعالیت گرمخانه کنونی هستیم، بلکه بر راه اندازی چندین گرمخانه ویژه آقایان و بانوان تاکید و اصرار داریم.
وی با دعوت از رسانه های مطالبه گر برای انعکاس مشکلات و دغدغه های کارتن خوابها به عنوان قشری مظلوم و آسیب دیده، خواستار به چالش کشیدن نهادهایی شد که با سلب مسئولیت از خویش، حاضر به همکاری و تخصیص بودجه جهت اسکان شبانه در راه ماندگان نیستند.
دادگو از امام جمعه کرج، استاندار البرز و سایر بزرگان تقاضا کرد؛ با اسکان شبانه کارتن خوابها در تعدادی از مساجد سطح شهر موافقت نمایند تا مقدمات راه اندازی گرمخانه های آقایان و بانوان در سطح شهرهای استان فراهم شود. چرا که آنها نیز به عنوان بخشی از جامعه انسانی دارای حقوق شهروندی هستند و مردم و مسئولان نباید با احساس بی تفاوتی از کنار آنها عبور کنند و چون صدای آنها به جایی نمی رسد، دغدغه و احساسی نسبت به ایشان نداشته باشند.
این عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: فعالیت گرمخانه ها از دیرباز تاکنون مطرح بوده و در دوره های مختلف زمانی شاهد اختصاص فضایی به منظور اسکان شبانه کارتن خوابها و انسان هایی که به هر دلیل فاقد سرپناهی برای گذران شب هستند، بوده ایم. این مهم علاوه بر تقویت عواطف انسانی و دینی در جامعه، به کاهش آسیب های فرهنگی، اجتماعی و امنیتی کمک شایانی می کند و از آمار بزه ها نیز خواهد کاست.
به گفته وی، مادامی که قفل تعطیلی از درِ تنها گرمخانه استان آویزان باشد، آیا می توان انتظاری جز سرقت و اعمال مجرمانه از سوی کارتن خوابها را داشت؟ آیا آنها حق حیات ندارند و به جهت نداشتن کانون گرم خانوادگی و زندگی مستقل محکوم به مرگ هستند؟ آیا وظیفه دینی و انسانی ما در قبال آسیب دیدگان اجتماعی، طرد و فراموشی آنها می باشد؟
این مسئول در پایان سخنانش وعده کرد؛ موضوع ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی را به صورت ویژه مورد پیگیری قرار دهد و در مصاحبه ها و گفتگوهای بعدی به صورت شفاف با برخی سازمانها و ادارات کل استان به صورت شفاف و آشکار سخن بگوید.

کلید واژه ها: استان البرز -




دوشنبه 2 شهریور 1394 - 14:33:51





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن