تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815005334




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ونگر: لیورپول از فروش سوارز به ما خودداری کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: ونگر: لیورپول از فروش سوارز به ما خودداری کرد خبرگزاری پانا: آرسن ونگر، سرمربی آرسنال عنوان کرد که لیورپول از فروش سوارز به آنها خودداری کرده و به همین علت، ابراز همدردی بابت فروش استرلنیگ با آنها ندارد.
۱۳۹۴ دوشنبه ۲ شهريور ساعت 11:15

خبرگزاری پانا+ونگر

به گزارش خبرگزاری پانا، استرلینگ با جدایی از لیورپول به گران‌ترین بازیکن تاریخ انگلیس تبدیل شد و این در حالیست که سوارز نیز فصل گذشته با 80 میلیون یورو از لیورپول جدا شده بود. ونگر در این رابطه گفت:" لیورپول در شرایطی قرار دارد که می‌تواند برای خودش تصمیم بگیرد. آنها تصمیم گرفتند که سوارز را به ما نفروشند و برای همین همدردی از بابت فروش استرلینگ با آنها نداریم. شخصا فکر می‌کنم که استرلینگ خیلی هم درخشان نبود ولی باید دید که در درازمدت چه اتفاقی می‌افتد. در نقل و انتقالات چنین چیزهایی طبیعی است. در طول فصل، استرلینگ ساکت بود و مشکلی به وجود نیاورد. فکر نمی‌کنم تیم را دچار مکشل کرده باشد. او بازیکن با کیفیتی است. لیورپول فیرمینو را خریده است. باید ببینیم او چه کار خواهد کرد. او بازیکن مشابهی به استرلنیگ است.ولی فراموش نکنیم، دو سال پیش، سوارز استوریج و استرلینگ بیش از 100 گل برای لیورپول زدند. برای به ثمر رساندن بیش از 100 گل، به کیفیتی ویژه نیاز دارید که استرلینگ هم بخشی از آن بود." 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن