تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 2 آبان 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى مردى به همسر خود نگاه كند و همسرش به او نگاه كند خداوند بديده رحمت به آنان نگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1823696015




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساخت و ساز در کنار سواحل باید معیار قانونی داشته باشد |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: ساخت و ساز در کنار سواحل باید معیار قانونی داشته باشد
کد خبر: ۵۲۶۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷ - 24 August 2015


عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه ما با ساخت و ساز غیراصولی به حریم دریا تجاوز کردیم،گفت:ساخت و ساز در کنار سواحل باید معیار قانونی داشته باشد.

مهرداد بائوج لاهوتی درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  درباره ساخت وسازغیراصولی در سواحل کشور،خاطرنشان کرد: بهانه‌های ساخت و ساز درکنار سواحل کشور که ناشی از هتل سازی و مراکز تفریحی  است که  باید ریشه کن شود،بنابراین اگر قرار است مراکز تفریحی  و هتل‌ها درکنار سواحل ساخته شود باید با رویکرد قانونی این مهم انجام شود.

نماینده مردم لنگرود درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مراکز تفریحی باید با یک طرح قانونی در کنار سواحل ایجاد شود،یادآورشد:ساخت و ساز غیراصولی در زمان حوادث مترقبه می تواند برای ما فاجعه به بارمی آورد و ازهمین رو باید هرچه سریعتر این گونه ساخت و سازها در سواحل کشور متوقف شود.

بائوج لاهوتی، تصریح کرد:ما درچند سال اخیر شاهد بودیم که  تجاوز به دریا خسارات  بی‌شماری  برما وارد کرده،اما جای تعجب دارد چرا باهم به حریم قانونی دریا  تجاوز می‌شود.

وی ادامه داد: توسعه مراکز تفریحی دریایی امر بدیهی به شمار می آید،اما مقوله دریاخواری داستان دیگری دارد؛زیرا هم اکنون آمایش دریایی انجام شده و مشخص است  که باید در کدام مناطق در کنار سواحل ساخت و ساز انجام شود.

عضوکمیسیون عمران مجلس، یاد آورشد: به نظر می‌رسد قوه قضاییه باید با افرادی که در سواحل کشور اقدام به ساخت و ساز غیراصولی می کنند برخورد قاطع کند؛زیرا بسیاری از افراد بدون درنظرگرفتن تمهیدات قانونی و بدون رعایت اصول  ساخت و ساز اقدام به ساخت و ساز در کنار سواحل کشور می‌کنند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن