تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس حقيقت را از طريق قرآن نشناسد، از فتنه ها بركنار نمى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821052986




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح نخستین نیروگاه برق زباله سوز بادی و آفتابی 3 مگاواتی در استان سمنان


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: افتتاح نخستین نیروگاه برق زباله سوز بادی و آفتابی 3 مگاواتی در استان سمنان
سیدمحمد موسوی زاده مدیر عامل شرکت توزیع برق سمنان گفت:مجوز چندین واحد انرژی تجدید پذیر در استان اعطا شده است که ظرف یک سال اینده در مدار مصرف قرار می گیرد.


به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مدیرعامل شرکت توزیع برق سمنان از برنامه این شرکت برای راه‌اندازی یک نیروگاه یک مگاواتی که با استفاده از پسماند و زباله‌ فعالیت می‌کند، برای نخستین بار در این استان خبر داد و گفت: علاوه بر احداث نخستین نیروگاه‌ برق زباله‌سوز استان طی یک سال آینده چندین نیروگاه بادی و آفتابی 3مگاواتی تجدیدشونده در استان سمنان راه اندازی می شود و به بهره‌برداری می‌رسد. 


سیدمحمد موسوی‌زاده در جمع خبرنگاران، با اعلام این خبر اظهار کرد: این نیروگاه یک مگاواتی در شهرستان شاهرود افتتاح می شود.


 وی با بیان اینکه این نیروگاه امسال راه‌اندازی می‌شود، افزود: مجوز راه‌اندازی نخستین نیروگاه یک مگاواتی با سوخت پسماند استان صادر شده و در حال حاضر زیرساخت‌های لازم برای افتتاح این نیروگاه ایجاد شده است.


 موسوی‌زاده، همچنین از اعطای مجوز راه‌اندازی چندین واحد انرژی‌های تجدیدپذیر در استان خبر داد و تصریح کرد: این واحدها که قرار است سه مگاوات برق تولید کنند ظرف یک‌سال آینده در مدار مصرف قرار می‌گیرند.


انتهای پیام/پ



اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

بهره برداری از دومین نیروگاه بادی در اردبیل
70هزارمگاوات تولید برق درنیروگاه های کشور





۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۳:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن