تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براى كسب بلند مرتبگى از وطن خود دور شو و سفر كن كه در مسافرت پنج فايده است: برطرف ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804391720




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازی های کوچک | هفته اول شهریور ماه


واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم:

Nidhogg پلتفرم : PS4 , PS Vita , PC اگر بخواهیم در دنیای بازی های رایانه ای ساده ترین بازی ممکن را انتخاب کنیم قطعا Nidhogg می تواند یکی از نامزد های ما باشد . گرافیک و کنترل بازی به حدی ساده است که شما را یاد کامپیوتر های قبل از بوجود آمدن ویندوز خواهد انداخت . درکل همه چیز در این بازی بیش از حد معمول ساده و رنگ و رو رفته است اما در پس ظاهر ساده آن گیم پلی بسیار مفرح و چالش برانگیزی در خود دارد . شما کنترل قهرمان پیکسلی شمسیر بدستی را در اختیار می گیرید و باید راه خود را با کنار زدن دشمنان خود باز کنید هر بار که بمیرید بازی شما را به عقب می راند تا دوباره از مسیر قبلی بازی رو لود کنید. در روبه رو شما دشمنان پیکسلی وجود دارند که به نوبت در مقابل شما قرار خواهند گرفت . طراحی هوش مصنوعی بازی در حد خوبی قرار دارد و پس از هر مرحله چالش برانگیز تر می شود چالش بزرگ در بازی این است که چگونه راه نفوذ دشمنان خود را با سیستم منحصر به فرد مبارزات بازی بیابید و مراحل را رد کنید البته بازی دارای بخش آنلان نیز می باشد .

Never Alone پلتفرم : PS4 , Xbox One , Wii U , PC Never Alone یک بازی ماجراجویی – پازل گونه است که در آن شما کنترل یک دختر از قبلیه Inupiat و سگش را در اختیار می گیرید و وارد سفری پر از حوادث خارق العاده می شوید تا دلیل نبود حیات در قطب و زندگی خشن در آن را دریابید. برای این کار شما باید وارد داستانی پر از اسطوره های گوناگون اسکیمویی شوید و نشانه های آن ها را دنبال کنید در این بین موجودات عجیبی سد راه شما خواهند شد از طرفی باید در برابر سرمای طاقت فرسای قطب مقاومت نشان دهید . دختر داستان Never Alone در طول مسیر خود رابطه ی نزدیکی با سگ سفیدش دارد و با کمک او می تواند از سد مراحلی که پیش رویش قرار دارند بگذرد. هسته اصلی پلتفرمینگ بازی Never Alone بر مبنا همکاری دخترک و موجود دوست داشتنی سفیدش بنا شده است و جذابیت ها و چالش های خوبی را برای شما بوجود خواهد آورد . 

Guacamelee  پلتفرم : PS4 , PS3 , PS Vita , Xbox One , Xbox 360 , PC استودیو کوچک DrinkBox دوباره سعی می کند سبک منحصر به فرد خود را در یک بازی کوچک پایه گذاری کند تا دوباره به موفقیت اثر قبلی خود برسد و باید بگویم در اینکار بسیار موفق بوده است . Guacamelee یک بازی دو بعدی زیبا و جذاب است که می تواند ساعت ها شما را سرگرم نگه دارد. گرافیک بازی بسیار زیبا و رنگارنگ طراحی شده و کنتراست رنگ ها و تفکیک بسیار هوشمندانه هنری آنها باعث اثر گذاری بیشتر گرافیک آن شده است .  بازی دارای یک داستان منحصر به فرد است که درکل به این صورت است که شخصیت داستان که فردی معمولی بوده به یک سوپرمن تبدیل شده است و باید دنیا را نجات بدهد گیم پلی بازی داراغی مبارات سریع و خشن است و پس از گذشت زمان چالش برانگیز تر نیز می شود . از طرفی بازی این اختیار را به شما می دهد تا در محیط آن آزادانه حرکت کرده و به کاوش بپردازید و ماموریت ها را دنبال کنید. یکی از بخش های جذاب Guacamelee مواجه با باس های مختلف آن است که هر کدام استراتیژی و شکل و شمایل مخصوص به خود هستند درکل این بازی جزو عناوینی است که باید در لیست بازی های شما قرار بگیرد . 

The Unfinished Swan پلتفرم : PS4 , PS3 , PS Vita قوی ناتمام در اصل نام یکی از نقاشی هایی است که کاراکتر اصلی داستان به نام مونرو به آن دلبسته و پس از بیدار شدن از خوابش خود را در رویایی می بیند که در تابلو وجود دارد دنیای اطرافش سفید رنگ است و باید با نقاشی کردن و رنگ زدن به آن بعد دهد . Unfinished Swan هنر نقاشی را در یک گیم پلی مضمونی جای داده است این بازی از شما می خواهد که تابلو را کامل کنید و با پرتاب رنگ واقعیت پشت آن را کشف کنید. محیط بازی با اینکه در بیشتر اوقات از رنگ های سیاه و سفید تشکیل شده زیبایی هنری مخصوص به خود را دارد و شما را در خود غرق خواهد کرد .  

 TowerFall پلتفرم : Ouya , PS4 , PS Vita , PC ToweFall در ابتدا برای کنسول Ouya عرضه شد اما در حال حاضر در دسترس پلتفرم های بالا قرار دارد. همانطور از اسم بازی هم پیداست شما در بازی باید وارد قلعه های مخروبه و جن زده متفاوتی شوید و تمام موجودات خبیث موجود در آن را نابود سازید. برای اینکار باید از سلاح های مورد نیاز خود استفاده کرده و به جنگ دشمن بروید گیم پلی بازی از یک اکشن بسیار سریع بهره مند است از آنجایی که تنوع دشمنان در بازی زیاد است و هرکدام با استراتیژی خاص خود به شما حمله می کنند شما علاوه بر داشتن سرعت بالا باید تا می توانید در حرکات خود دقت کنید در قسمت مولتی پلیر رقابتی نیز بازی تعداد محدود تیر به علاوه یک کمان را در اختیار شما قرار می دهد. شما باید تا می توانید از تیر های حریفانتان فرار کنید و دیگران را در موقع مناسب نشانه گیری کنید در کل TowerFall یک بازی جذاب مولتی پلیر و سینگل پلیر است و از هرنظر نیاز شما را برآورده می کند .



1 شهريور 1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پردیس گیم]
[مشاهده در: www.pardisgame.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن