تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى بهشت درى است‏بنام (ريان) كه از آن فقط روزه داران وارد مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805208416




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازی های کوچک | هفته چهارم مرداد ماه


واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم: Shovel Knight پلتفرم : PC , Wii U , 3DS , PS3 , PS4 , PS Vita , Xbox One Shovel Knight شما را به یاد بازی های 8 بیتی آتاری می اندازد یاد دوران خوشی که با کنسول های خاطره انگیز قدیمی داشتید و لذتی که با آنها می برید. Shovel Knight در حقیقت یک نیم نگاه به گذشته است. گذشته ای که پر بود از بازی های جذاب و پلتفرمر بازی هایی که در آن گرافیک کمتر به چشم می آمد و تنها انگیزه شما برای پیش روی به شما کمک می کرد تا داستان بازی را ادامه دهید داستان یک شوالیه با بیل که به دنبال عشق گمشده اش می گردد اما باید در این راه دشمنان خود را که مانع او می شوند نابود کنند Shovel Knight ساده به نظر می رسد اما پر از اسراری ایست که پشت ظاهر ساده اش پنهان شده ، باس فایت های مخفی و آیتم های جالب و سیستم پلتفرمینگ چالش برانگیز بازی Shovel Knight را به یک نمونه عالی از عناوین پلتفرمر تبدیل کرده است.

                                                                   Super Meat Boy پلتفرم : PC , PS4 , PS Vita , Xbox 360    Super Meet Boy یک بازی سریع پلتفرمر است شما در نقش یک مکعب قرمز باید در هر مرحله خود را به دوستتان برسانید و او را نجات دهید. شما قبلیت های چسبیدن و پریدن از روی موانع بازی را دارید و می توانید در هر فصل مرحله مورد علاقه خود را باز کرده و از توانایی های خود برای پیش روی در مراحل بازی استفاده کنید البته برای رسیدن به مرحله Boss ابتدا نیاز دارید حد مشخصی از مراحل را تمام کرده باشیبد برای بازی کردن Super Meet Boy نیاز به سرعت و دقت بسیار بالا دارید در بعضی مراحل ممکن است از ارتفاعات سقوط کنید یا بر روی چرخ دهنده افتاده و ریز شوید چینش جالب موانع و طراحی مراحل متفاوت Super Meet Boy این بازی را به یکی از برترین بازی های پلتفرمر تبدیل کرده است .

Absolute Drift پلتفرم : PC Absolute Drift بازی ایست که اخیرا برای پلتفرم PC به کمک استیم منتشر شده است. در این بازی شما می توانید در پیست های مختلف و هیجان انگیز بازی با انتخاب شش خودرویی که در بازی وجود دارند حرکات نمایشی و دریفت های وحشتناکی را انجام دهید و امتیاز کسب کنید . بازی دارای یک دید ایزومتریک است تا براحتی بتوانید شاهکار دریف خود را ببینید گرافیک و جاده های بازی مانند بازی Mirror Edge سفید با اندکی نقطه های قرمز و سیاه طراحی شده اند و شما می توانید خطوط دریف خود را براحتی از جادهای سفید بازی تشخیص دهید وجود مود های مختلف و تنوع در پیست های بازی باعث ایجاد چالش های جدید در آن شده است .

Trials Evolution پلتفرم : PC , Xbox 360 سری بازی های Trials برترین بازی آرکید ریسینگ  است که می توانید پیدا کنید . این بازی به یکی از مهمترین بازی های شبکه Xbox Live تبدیل شده است و به دلیل مراحل چالش برانگیز و تنوع بالا در گیم پلی آن بسیار معروف شده است مراحل بازی به صورت امتیازی چینش شده اند. برای رسیدن به مراحل بالاتر نیاز به انجام حرکات ماهرانه تر و دریافت امتیاز بیشتر هستید تا بتوانید حق شرکت در آن پیست را پیدا کسب کنید و پس از هر مسابقه، شما به نسبت امتیاز و حرکاتی که بر روی پیست انجام می دهید .یکی از سه مدال برنز و نقره و طلا را دریافت می کنید در طول بازی موتور های جدیدتری در اختیار شما قرار می گیرد که با آن می توانید بهتر عمل کنید. این موتور های جدیدتر باعث افزایش لذت دوباره بازی کردن آن شده اند. همچنین از ویژگی های بارز این بازی قابلیت آلاین چند نفره آن است که به شما این قابلیت را می دهد تا با دوستان خود مسابقه دهید .  هم چنین باید اضافه کنم که نسخه جدید این بازی هم اکنون با نام Trails Fusion برای پلتفرم های PS4 , Xbox 360 , Xbox One , PC در دسترس است .

The Banner Saga پلتفرم : PC , PS4 , PS Vita , IOS , Android بازی جالب و زیبایی که دوباره توسط استودیو های کوچک مستقل ساخته شده و ما را به دنیای وایکینگ ها می برد. در منطقه شمالی شما، گروهی از وایکینگ در حال تجربه یک سفر خطرناک هستند. شما می توانید مانند هر بازی RPG دیگر دیالوگ کاراکتر خود را انتخاب کرده و در مسیر بازی تصمیم گیری کنید، می توانی گروه و شخصیت های مبارز خود را ارتقا داده و از آن در سیستم مبارزات بازی بهره ببرید. مبارزات بازی مانند صفحه شطرنج طراحی شده اند و ما باید در هر حرکتی که انجم می دهید حرکات حریف خود را نیز پیش بینی کنید، هر شخصیت برای خود قابلیت های ویژه ای دارد و در مقابل گروهی از دشمنان بهتر عمل می کن پس حواستان باشد که از ظرفیت های گروه خود نهایت استفاده را ببرید . گرافیک زیبا بازی دقیقا مانند یک سری نقاشی ها متحرک است که با مداد طراحی شده است و زیبایی خاصی به آن بخشیده است هم چنین آهنگ  های این بازی توسط آقای Austin Wintory نوشته شده است که هنرنمایی او را در بازی هایی Thatgamecompany شنیده بودیم .

نویسنده: محمد ژاله 



3 دقيقه پيش





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پردیس گیم]
[مشاهده در: www.pardisgame.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن