تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خشم از شيطان و شيطان از آتش آفريده شده است و آتش با آب خاموش مى شود، پس هرگاه يكى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806963794




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمديد گواهينامه‌هاي استاندارد جهاني شرکت نفت و گاز مسجد سليمان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ شهريور ۱۳۹۴ (۱۷:۱۴ب.ظ)
تمديد گواهينامه‌هاي استاندارد جهاني شرکت نفت و گاز مسجد سليمان موج - گواهينامه‌هاي سه‌گانه استاندارد جهاني (ISO) شرکت نفت و گاز مسجدسليمان پس از انجام مميزي مراقبتي از سوي مميزان شرکت گواهي دهنده تمديد شد.
به گزارش خبرگزاري موج، ابراهيم پيرامون، مدير عامل شرکت بهره‌برداري نفت و گاز مسجد سليمان، در آيين پاياني گواهينامه‌هاي استاندارد مديريت قديمي‌ترين شرکت توليدکننده نفت و گاز کشور گفت: اين شرکت در سال ۱۳۸۲ موفق شد به عنوان نخستين شرکت بهره‌بردار تابعه شرکت ملي مناطق نفت‌خيز جنوب گواهينامه‌هاي استاندارد جهاني را دريافت کند.
وي با بيان اين‌که تمديد گواهينامه‌ها پس از حضور مميزان شرکت مربوطه و بررسي همه فعاليت‌هاي توليدي و پشتيباني و انطباق آن‌ها با الزامات استاندارد صورت مي‌گيرد، اظهار کرد: به عنوان قديمي‌ترين توليد کننده نفت و گاز کشور از اين‌که منطبق بر معيارها و استانداردهاي جهاني فعاليت مي‌کنيم و فعاليت‌هاي ما مورد تأييد مميزان قرار مي‌گيرد بسيار خرسنديم.
مدير عامل شرکت بهره‌برداري نفت و گاز مسجدسليمان با تأکيد بر صيانت از محيط زيست در فعاليت‌هاي توليدي اين شرکت يادآور شد: توجه به محيط زيست پايدار و الزامات آن، رعايت ايمني و بهداشت حرفه‌اي، همواره جزو اصول و سرلوحه فعاليت‌هاي شرکت بوده و نداشتن حوادث قابل‌ملاحظه در اين سطوح خود بيانگر اين اهميت است.
همچنين در اين جلسه، محمدرضا حسينيان، سرمميز شرکت SGS نيز با ابراز رضايت از مميزي‌هاي صورت گرفته تيم مميزي اين شرکت گفت: در مميزي انجام شده که يافته‌ها و مشاهدات به روش نمونه‌برداري و در زمان محدود انجام شد در مواردي که منجر به نبود انطباق کلي شود مشاهده نشد.
وي افزود: در اين مميزي، نبود انطباق به صورت جزئي مشاهده شد که از نظر اين شرکت مانعي بر سر راه تمديد گواهينامه محسوب نشده و در يک بازه زماني بايد برطرف شوند از اين‌رو اعلام مي‌کنم که گواهينامه‌هاي سه‌گانه شرکت بهره‌برداري نفت و گاز مسجدسليمان از سوي اين شرکت براي يک بازه زماني يک‌ساله ديگر مورد تأييد شرکت SGS است.
آيين پاياني گواهينامه‌هاي استاندارد مديريت قديمي‌ترين شرکت توليدکننده نفت و گاز کشور با حضور نمايندگان ايراني شرکت SGS سوييس، مديرعامل و روساي واحدهاي مختلف اين شرکت صبح امروز (يکشنبه يکم شهريور) در سالن کنفرانس اداره مرکزي برگزار شد.
گفتني است؛ شرکت بهره‌برداري نفت و گاز مسجدسليمان به عنوان قديمي‌ترين توليد کننده نفت و گاز در خاورميانه و ايران که فعاليت توليدي در آن از سال ۱۲۸۷ و به دنبال کشف نفت در اين منطقه شکل گرفت، موفق شده است گواهينامه‌هاي سيستم مديريت يکپارچه (IMS) شامل سيستم مديريت کيفيت ISO ۹۰۰۱ ويرايش ۲۰۰۸، سيستم مديريت زيست‌محيطي ISO ۱۴۰۰۱ ويرايش ۲۰۰۴ و سيستم مديريت ايمني و بهداشت حرفه‌اي OHSAS ۱۸۰۰۱ ويرايش ۲۰۰۷ را در سال ۱۳۸۲ کسب کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن