تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820906744




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چابکی، حسن‌نیا، ولی‌پور، رستم‌نژاد و پاسار نمایندگان روز دوم


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: تکواندوی قهرمانی نونهالان جهان – کره جنوبی چابکی، حسن‌نیا، ولی‌پور، رستم‌نژاد و پاسار نمایندگان روز دوم ایلنا: تکواندوی قهرمانی نونهالان جهان از امروز، آغاز شده و چابکی، حسن‌نیا، ولی‌پور، رستم‌نژاد و پاسار نمایندگان ایران در روز دوم این مسابقات هستند.
چابکی، حسن‌نیا، ولی‌پور، رستم‌نژاد و پاسار نمایندگان روز دوم

به گزارش ایلنا به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، دومین دوره مسابقات تکواندو نونهالان جهان، از امروز در "موجو" کره جنوبی آغاز و تیم ملی تکواندوی کشورمان با 20 هوگوپوش در این رقابت‌ها حضور دارد. فردا در دومین روز این مسابقات، تکواندوکاران اوزان 41- و 47- کیلوگرم دختران و 33-، 37-و 53-کیلوگرم پسران برروی شیاپچانگ می‌روند که ستاره چابکی و نرگس حسن‌نیا در گروه دختران و امیر ولی‌پور، محمد رستم‌نژاد و مجتبی پاسار در گروه پسران نمایندگان کشورمان هستند. بر اساس قرعه‌کشی انجام شده، ستاره چابکی تکواندوکار وزن 41-کیلوگرم کشورمان در نخستین گام به مصاف نماینده مغولستان خواهد رفت و سپس با قزاقستان مبارزه می‌کند و در صورت پیروزی در مرحله یکچهارم نهایی یکی از نمایندگان کشورهای مراکش، انگلیس و یا کانادا را پیش رو دارد. نرگس حسن نیا، تکواندوکار وزن 47- کیلوگرم کشورمان ابتدا باید با سوئد رقابت کند و سپس به مصاف برنده دیدار مکزیک و صربستان می‌رود. امیر ولی پور تکواندوکار وزن 33- کیلوگرم کشورمان نیز نماینده ای از کشور آذربایجان را پیش رو دارد و در صورت پیروزی با برنده دیدار اسپانیا و استرالیا پیکار خواهد کرد. نماینده وزن 37- کیلوگرم کشورمان، محمد رستم نژاد است که باید ابتدا به مصاف نماینده عربستان سعودی برود و در صورت پیروزی رو در روی برنده دیدار انگلیس و آذربایجان قرار می‌گیرد. مجتبی پاسار نیز مبارزات خود در وزن 53- کیلوگرم را با پیکار مقابل نماینده تایلند آغاز خواهد کرد و در ادامه یکی از نمایندگان ترکیه، اردن و یا هنگ کنگ را پیش رو دارد. مبارزات مرحله مقدماتی از ساعت 9 تا 12:30 (به وقت محلی) خواهد بود و پس از وقفه‌ای یک ساعت و سی دقیقه‌ای، رقابتهای مرحله یک چهارم نهایی از ساعت 14 تا 18:30 پیگیری می شود و از ساعت 18:30 تا 21 پیکارهای مرحله نیمه نهایی و نهایی انجام خواهد شد. تیم ملی تکواندوی نونهالان دختر و پسر کشورمان، در اولین دوره رقابتهای قهرمانی نونهالان جهان که به میزبانی "باکو" آذربایجان برگزار شد، در هر دو گروه موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند.

۱۳۹۴/۰۶/۰۱ ۱۶:۵۳:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن