تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسادت نمى ورزد، منافق حسادت مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814277432




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محرم نویدکیا در مصاف با کودکان زیر 13 سال بنیاد نیکوکاری به ترکیب سپاهان برمی‌گردد


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: در دیداری خیریه در زمین زردپوشان؛ محرم نویدکیا در مصاف با کودکان زیر 13 سال بنیاد نیکوکاری به ترکیب سپاهان برمی‌گردد ایلنا: کودکان زیر 13سال بنیاد نیکوکاری به مصاف ترکیب اصلی سپاهان می‌رود.
محرم نویدکیا در مصاف با کودکان زیر 13 سال بنیاد نیکوکاری به ترکیب سپاهان برمی‌گردد

 به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان، روز شنبه 7 شهریور در زمین چمن باشگاه‌سپاهان دیداری دوستانه بین ترکیب اصلی تیم سپاهان و نوجوانان زیر 13 سال تحت حمایت «بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان» برگزار می‌شود. این حرکت خیرخواهانه به همت امور فرهنگی باشگاه‌سپاهان با همکاری بنیاد مذکور به منظور افزایش روحیه کودکان تحت‌پوشش و ارتقای حس خودباوری و تغییر فرهنگ حمایت از ایتام نیازمند، انجام می‌شود و نگاه حمایتی‌مالی از ایتام به حمایت‌های معنوی تغییر خواهد کرد . مدیر امور فرهنگی سپاهان در این زمینه به خبرنگار ما گفت: ازیک سال پیش‌برنامه‌ریزی‌های این بازی انجام شده و به دلیل ارتقاء روحیه و افزایش اعتمادبه‌نفس نوجوانان بنیاد این کار خداپسندانه انجام شد. محسن شکل‌آبادی ادامه داد:  امید است این بازی دوستانه و دیدن بازیکنان اصلی سپاهان بتواند در دل این نوجوانان حتی برای لحظه‌ای شادی و امید ایجاد کند زیرا یکی از چارچوب‌های فرهنگی باشگاه سپاهان همین کارهای خداپسندانه وخیرخواهانه است . وی یادآوری کرد: تعدادی از بازیکنان سپاهان از جمله محرم نویدکیا و هادی عقیلی از حامیان بنیاد دست‌های مهربان هستند. قبل از انجام بازی اصلی در سالن چمن مصنوعی باشگاه سپاهان 2 روز پی در پی با تیم سپاهان تمرین صورت می‌گیرد و بازی اصلی در دو نیمه 10 دقیقه‌ای با حضور افتخاری ورزشکاران و هنرمندان مشهور اصفهان برگزار می‌شود. همچنین در این دیدار دوستانه، مدیر عامل باشگاه، جمعی از مدیران و سرپرست‌باشگاه، نماینده سازمان لیگ، رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان، مهدی باقربیگی(نماینده شورای‌شهر اصفهان) و جمعی از مدیران بنیاد نیکوکاری حضور خواهند داشت. شایان ذکر است، هیچ‌گونه بلیت‌فروشی در این مراسم صورت نمی‌پذیرد و تمامی شهروندان مهمان ایتام این مجموعه هستند.


۱۳۹۴/۰۶/۰۱ ۱۳:۳۳:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن