تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هیچکس تا زبانش را نگه ندارد از گناهان در امان نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820343066




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رفع تحريم‌ها با حل مشکلات بيمه‌اي زمينه افزايش صادرات را فراهم مي‌کند/ اشباع بازار مازوت در منطقه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ شهريور ۱۳۹۴ (۱۲:۱۴ب.ظ)
رفع تحريم‌ها با حل مشکلات بيمه‌اي زمينه افزايش صادرات را فراهم مي‌کند/ اشباع بازار مازوت در منطقه موج - رئيس هيات مديره اتحاديه صادرکنندگان فرآورده‌هاي نفت، گاز، پتروشيمي، گفت: رفع تحريم‌ها با حل مشکلات بيمه‌اي و حمل‌ونقل و به‌ويژه حمل دريايي زمينه افزايش صادرات را فراهم مي‌کند.
به گزارش خبرگزاري موج، فرزان گلچين، رئيس هيات مديره اتحاديه صادرکنندگان فرآورده‌هاي نفت، گاز، پتروشيمي در خصوص موانع پيش روي صادرات فرآورده‌هاي نفتي، افزود: مشکلي که وجود دارد اين است که بازار از محصولات فروخته شده در بازار، اشباع شده و مازاد عرضه وجود دارد.
وي با بيان اين که رفع تحريم‌ها، شرايط صادرات فرآورده‌ها را تسهيل مي‌کند، پيش‌بيني کرد که در سال جاري، صادرات فرآورده‌هاي نفتي و پتروشيمي کشور، 35 تا 40 درصد افزايش پيدا کند.
گلچين با بيان اين که با وجود عرضه فراوان، تقاضاي عمده‌اي در منطقه وجود ندارد و تعداد خريداران کاهش يافته است، خاطرنشان کرد: برخي کشورها، فرآورده‌هاي خود را به منطقه آورده و در سطح گسترده عرضه کرده‌اند که باعث اشباع بازارها مي‌شود.
وي با اشاره به اشباع بازار مازوت در منطقه، اضافه کرد: در حوزه صادرات محصولي مانند قير هنوز داراي مزيت هستيم؛ زيرا کشورهاي محدودي در منطقه توليدکننده آن هستند.
رئيس هيات مديره اتحاديه صادرکنندگان فرآورده‌هاي نفت، گاز، پتروشيمي، ادامه داد: مشکلي در صادرات و فروش قير توليدي نداريم، بازار خوبي در هند، چين و آفريقا براي محصول قير کشور وجود دارد و صرفاً بايد بازاريابي کرد.
گلچين در خصوص فروش گاز مايع نيز گفت: در گذشته مشکلاتي در صادرات آل. پي.جي داشتيم، اما؛ کمتر شده است، هنوز بخش خصوصي نتوانسته به کشتي‌ها و شناورهاي حمل گاز مايع مجهز شود.
وي افزود: براي فروش آل.پي.جي نيز بايد سازمانده‌اي لازم انجام شود؛ زيرا صادرات آل.پي.جي نياز به مخازن نگاهداري و کشتي‌هاي مخصوصي نياز دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن