تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 22 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چیزى را بر زبان نیاورید که از ارزش شما بکاهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

Future Innovate Tech

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799811346




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فارس گزارش می‌دهد پروازی دیگر با تیم امداد هوایی هلال‌احمر کرمان + تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فارس گزارش می‌دهد
پروازی دیگر با تیم امداد هوایی هلال‌احمر کرمان + تصاویر
پرواز الزاماتی تیم امداد هوایی جمعیت هلال احمر استان کرمان انجام شد و خبرنگار فارس همگام با پرسنل زحمت کش این اداره همراه شد تا گزارشی از صحنه‌های این پرواز زیبا و نجاتگر را به تصویر بکشد.

خبرگزاری فارس: پروازی دیگر با تیم امداد هوایی هلال‌احمر کرمان + تصاویر



به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، پرواز الزاماتی تیم امداد هوایی جمعیت هلال احمر استان کرمان به مدت 40 دقیقه انجام شد که در این پرواز یکی از خلبانان تیم امداد هوایی جمعیت هلال‌احمر استان کرمان در این زمینه به خبرنگار فارس گفت: پرواز الزاماتی تیم امداد هوایی هلال‌احمر کرمان با هدف افزایش مهارت خلبانان و به‌روز شدن آنها برگزار شده است. کاپیتان فراهانی از انجام موفق مانورهای کوهستان، بیابان و فرود روی باند در پرواز الزاماتی تیم امداد هوایی جمعیت هلال احمر استان کرمان خبر داد و بیان داشت: حضور در کوهستان یکی از دشوارترین مناطق برای حضور هلی‌کوپتر به‌شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه پروازهای الزاماتی در صورتی برگزار می‌شود که زمان ماموریت‌های تیم امداد هوایی هلال‌احمر طولانی شود، عنوان کرد: بیشترین ماموریت‌های تیم امداد هوایی در حوادثی مانند سیل و زلزله انجام می‌شود. فراهانی یادآور شد: هلی‌کوپتر امداد هوایی هلال‌احمر کرمان قادر به پرواز به مدت سه ساعت و 30 دقیقه است و این هلی‌کوپتر در مدت زمان 25 تا 30 دقیقه به دورترین نقطه استان کرمان می‌رسد. توان‌افزایی سگ‌های زنده‌یاب در پرواز الزاماتی تیم امداد هوایی اما رامین کابل‌زاده یکی از مربیان مرکز آنست جمعیت هلال‌احمر استان کرمان هم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: دو سگ زنده‌یاب مرکز آنست در پرواز الزاماتی تیم امداد هوایی هلال‌احمر کرمان حضور داشتند تا آمادگی خود برای انجام ماموریت در هنگام حادثه را حفظ کنند. رامین کابل‌زاده اضافه کرد: سگ‌های زنده‌یاب 12 تا 15 سال عمر می‌کنند و هشت سال عمر کاری مفید دارند و زنده‌یابی کار حرفه‌ای آنها است. وی یادآور شد: هر استان دارای دو سگ زنده‌یاب همراه با دو مربی است و در مرکز آنست هلال‌احمر کرمان نیز دو سگ زنده‌یاب حضور دارند که در زمان حادثه به زنده‌یابی در محل حادثه می‌پردازند.



هلال‌احمر کرمان بهترین آشیانه هلی‌کوپتر کشور را دارد همچنین سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان به خبرنگار فارس گفت: جمعیت هلال‌احمر استان کرمان یکی از نخستین استان‌هایی است که صاحب بالگرد شد و به گفته کادر پرواز کرمان دارای بهترین آشیانه بالگرد هلال‌احمر در کشور است.

فرشید واحدی عنوان کرد: آشیانه هلی‌کوپتر هلال‌احمر استان کرمان استاندارد است و امکانات رفاهی کادر پرواز در این آشیانه مستقر است. وی از حضور 24 ساعته تیم امداد هوایی در آشیانه جمعیت هلال‌احمر استان کرمان برای پاسخگویی سریع در زمان حوادث خبر داد و ابراز داشت: تیم هوایی امداد در مناطقی حضور می‌یابد که امکان حضور زمینی امدادگران در آنجا وجود نداشته باشد.

واحدی افزود: هلی‌کوپتر جمعیت هلال‌احمر استان کرمان در زمینه حمل مسافر و بار آماده ارائه خدمات است و ظرفیت 15 نفر را دارد و اگر حادثه‌ای روی ندهد، پروازهای دوره‌ای برای آمادگی بیشتر کادر پرواز تیم امداد هوایی انجام می‌شود. همواره در دنیای امروز سرعت در هرکاری موثر است و در درمان یک بیماری نیز سرعت عمل حرف اول را می‌زند و بارها برای درمان یک بیماری پس از هر واقعه و اتفاق تلخی که برای انسان پیش می‌آید اولین جمله این است که اگر بیمار را زودتر می‌رسانید مشکل کمتری متوجه بیمار می‌شد و یا زنده می‌ماند و حال با راه‌اندازی این سرویس ویژه جهت کمک به روند درمان بیماران امیدواریم شاهد هیچ واقعه تلخی مثل از دست دادن جان هم‌میهنان و همشهریان عزیزمان نباشیم. گزارش از: مهسا حقانیت انتهای پیام/80019/ع20

94/06/01 - 13:13





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن