تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به راستى كه دانش، مايه حيات دل‏ها، روشن كننده ديدگان كور و نيروبخش بدن‏هاى ناتوان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820551931




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احتمال افزايش 30 برابري مرگ مهاجران در مديترانه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ شهريور ۱۳۹۴ (۱۱:۳۸ق.ظ)
احتمال افزايش 30 برابري مرگ مهاجران در مديترانه موج - آمارهاي جديد منتشر شده از سوي سازمان مهاجرت جهاني نشان دهنده افزايش 30 برابري آمار مرگ و مير مهاجران غيرقانوني در درياي مديترانه است.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، به نظر مي رسد، نمي توان اميدي براي پايان بحران مهاجرت در کشورهاي اروپايي متصور شد. هجوم مهاجران به اتحاديه اروپا از آفريقا، خاورميانه و آسياي جنوبي به سراسر درياي مديترانه و بالکان، با هدف سرمايه گذاري براي زندگي بهتر به شدت در حال افزايش است.
اين مهاجران که بيشتر آنها نيز پناهندگان هستند، توسط قاچاقچيان انسان در قايق هاي کهنه براي گذر از آبهاي خروشان، به دريا سپرده مي شوند.
سازمان مهاجرت جهاني (IOM) اعلام کرد، از آغاز سال 2015 بيش از هزار و 750 مهاجر فقط در آبهاي مديترانه جان باخته اند که پيش بيني مي شود در سال جاري شاهد افزايش 30 برابري مرگ مهاجران غيرقانوني در اين منطقه باشيم.
سازمان مهاجرت جهاني هشدار داد که با توجه به آمار موجود، مرگ مهاجران در درياي مديترانه مي تواند تا پايان سال به بيش از 30 هزار نفر برسد.
اين سازمان در بيانيه اي اعلام کرد، در سال 2014 آمار مجموع مهارجران جان باخته در اين منطقه سه هزار و 279 نفر بوده است.
هم اکنون بحران مهاجران به يکي از دغدغه هاي اصلي سياست مداران اروپايي تبديل شده است. دو روز پيش نيز پليس مقدونيه با حمله به مهاجران غيرقانوني در مرز مشترک با يونان، برگ جديدي در مورد آشکارسازي مشکلات مهاجران در کشورهاي جنوب اروپا را رقم زد.
مقدونيه براي مقابله با هجوم مهاجراني که وارد يونان شده و قصد دارند از شمال اين کشور به شمال اروپا سفر کنند، از روز پنج شنبه مرز مشترک خود با يونان را بسته است.
سازمان مهاجرت جهاني اعلام کرد، بيش از 104 هزار مهاجر به سواحل ايتاليا و بيش از 150 هزار مهاجر نيز به سواحل يونان هجوم برده اند.
بيشتر مهاجران از کشور سوريه به صورت غيرقانوني وارد يونان شده اند. گفتني است؛ تونل مانش در فرانسه نيز به يکي از گذرگاه هاي مهاجران تبديل شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن