تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر خانه‏اى كه ميهمان بر آن وارد نشود، فرشتگان واردش نمى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815985414




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشکل ویزای گوام سیاسی است نه فوتبالی/ AFC مشکل ما را حل کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: کارلوس کی روش: مشکل ویزای گوام سیاسی است نه فوتبالی/ AFC مشکل ما را حل کند خبرگزاری پانا: سرمربی تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران تاکید کرد مشکلات بر سر دریافت ویزای گوام، سیاسی هستند نه فوتبالی.
۱۳۹۴ يکشنبه ۱ شهريور ساعت 10:48

خبرگزاری پانا+کی روش

به‌ گزارش ‌خبرگزاری پانا و به نقل از دیلی ژورنال، کا‌ر‌لوس کی‌روش از این که دریافت ویزای کشور کوچکی مانند گوام برای ایرانی‌ها سخت است ابراز شگفتی کرد. تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران که در رنکینگ فیفا در رده نخست آسیا قرار دارد، در طول سال‌های اخیر با تحریم‌های بسیار زیادی از سوی آمریکا روبرو بوده است اما این تحریم‌ها ممکن است که برداشته شود، ولی کا‌ر‌لوس کی‌روش تاکید کرد از زمانی که هدایت تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران را به دست گرفته است مشکلات بسیار زیادی داشته است. سفارت بعضی از کشورهای غربی در شهر تهران، پایتخت ایران بسته هستند و به همین دلیل فدراسیون فو‌تبا‌ل ایران برای دست یابی به وجوه بین‌المللی و برگزاری اردوهای برون مرزی با مشکلات زیادی روبرو است. ایرانی‌ها همچنین برای دیدار روز هفدهم نوامبر خود در مقدماتی جا‌م جها‌نی مقابل گوام با مشکلات ویزا روبرو شده‌اند. کا‌ر‌لوس کی‌روش در این زمینه به آسوشیتدپرس گفت: شرایط ما بسیار پیچیده است، زیرا گوام تحت سیطره آمریکا قرار دارد اما قضیه فو‌تبا‌ل باید متفاوت از این مسائل باشد. خیلی سخت است راهی بیابیم تا برای بازیکنان تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران جهت حضور در کشور گوام ویزا تهیه کنیم. نیازی نیست که همه بازیکنان گوام به سفارت آمریکا بروند اما باید بگویم چنین سفارتی در ایران وجود ندارد. سوال اصلی این است که چطور می‌توانم بازیکنانم را از باشگاه‌هایشان بگیرم تا آنها سه یا چهار روز به یک کشور دیگر برای گرفتن ویزا سفر کنند. ما با مشکلات زیادی روبرو هستیم. کی‌روش که به عنوان سرمربی تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل پرتغال در جا‌م جها‌نی 2010 و به عنوان سرمربی تیم ‌ملی ایران در جا‌م جها‌نی 2014 حضور داشت، از کنفدراسیون فو‌تبا‌ل آسیا خواسته است برای حل این مشکل قدمی بر دارد. کی‌روش در این زمینه گفت: به نظرم AFC باید در این زمینه دخالت کند. اگر آنها پذیرفتند که گوام در این ر‌قا‌بت ها شرکت کند، آنها نیز باید بدانند و قوانین را اجرا کنند. گوامی‌ها باید راهی بیابند تا بازیکنان ایرانی مجبور نشوند سه یا چهار روز برای گرفتن ویزای‌شان به کشور دیگری سفر کنند. این اتفاق درست در زمانی رخ خواهد داد که بازیکنان ایرانی مجبور هستند برای باشگاه‌هایشان به میدان بروند. در حال‌ حاضر با چنین مشکلی روبرو هستیم. به جای این که خودمان را برای رویارویی با عمان آماده کنیم باید به کشور ترکیه و یا امارات متحد عربی برای گرفتن ویزای گوام سفر کنیم و این شرایط بسیار بدی است.‌ پس از پایان جا‌م جها‌نی 2014 برزیل کا‌ر‌لوس کی‌روش اعلام کرده بود تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران را ترک خواهد کرد. ایران در آن رقابت‌ها‌ نمایش فوق‌العاده‌ای از خود بر جای گذاشت اما در نهایت با کسب یک امتیاز از دور ر‌قا‌بت‌ها کنار رفت. کی‌روش در این زمینه گفت: امیدوارم بودم شرایط تغییر کند و به وضعیت بهتری برای حضور در دیدارهای مقدماتی جا‌م جها‌نی روسیه برسیم. سران فدراسیون فو‌تبا‌ل هنوز بر این باورند که پایان تحریم‌ها می‌تواند برای ما تغییراتی را به همراه داشته باشد و این شانس را داشته باشیم که تا بتوانیم وضعیت فو‌تبا‌ل را تغییر دهیم. باید ببینیم چه می‌شود. امیدوارم که چنین اتفاقی رخ دهد اما می‌دانم که در کوتاه مدت این امکان وجود ندارد. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن