تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياد خدا عقل را آرامش مى دهد، دل را روشن مى كند و رحمت او را فرود مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819858473




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۳۴ هزار خانوار مازندرانی از طرح‌های آب‌رسانی برخوردار می‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: ۳۴ هزار خانوار مازندرانی از طرح‌های آب‌رسانی برخوردار می‌شوند
مدیرعامل شرکت آبفاشهری مازندران گفت: ۳۴ هزار خانوار مازندرانی در هفته دولت با بهره‌برداری و کلنگ‌زنی پروژه‌های آب‌رسانی از مزایای طرح‌ها برخوردار می‌شوند.
ذبیح‌الله ذاکری اظهار کرد: 34 هزار خانوار مازندرانی در هفته دولت با بهره‌برداری و کلنگ‌زنی پروژه‌های آب‌رسانی از مزایای طرح‌ها برخوردار می‌شوند. وی افزود: پروژه‌های قابل بهره‌برداری در ایام هفته دولت شامل حفر و تجهیز سه حلقه  چاه با ظرفیت آب‌دهی 110 لیتر در ثانیه، اجرای خط انتقال و شبکه توزیع آب به طول 3 هزار و 820 متر، بهسازی و مهندسی مجدد 15 حلقه چاه با افزایش توان تامین آب به میزان 200 لیتر در ثانیه، احداث یک باب مخزن بتنی به حجم 100 متر مکعب، احداث اتاقک چاه و ایستگاه پمپاژ به مساحت 190 مترمربع، حصارکشی به طول 170 متر و محوطه‌سازی به مساحت 750 مترمربع است. این مسئول تصریح کرد: برای اجرای این پروژه‌ها در مجموع 27 میلیارد و 600 میلیون ریال اعتبار صرف شد. مدیرعامل شرکت آبفاشهری مازندران، از کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی چهار طرح آب‌رسانی با هدف ارتقا کیفیت آب شرب و افزایش توان تامین آب در شهرهای فریدونکنار، محمودآباد، سرخ‌رود، نور و رویان خبر داد و افزود: برای بهره‌مندی 13 هزار خانوار از این طرح‌ها 27 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار پیش‌بینی شده است. ذاکری، هدف از اجرای این طرح‌ها را تامین آب مطلوب و مناسب برای مشترکان دانست و از شهروندان خواست با صرفه‌جویی و مدیریت مصرف آب مجموعه شرکت آبفاشهری را در پاسخ‌گویی به مشترکان یاری کنند.




تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن