تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):روزه سپرى است از آفت هاى دنيا و پرده اى است از عذاب آخرت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820399846




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مبارزه با قاچاق کالا و ارز قلمرویی فرا استانی دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز: مبارزه با قاچاق کالا و ارز قلمرویی فرا استانی دارد خبرگزاری پانا:دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز، گفت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، قلمرویی فرا استانی دارد و برخورد با این پدیده نیز باید صورت ملی صورت بپذیرد.
۱۳۹۴ يکشنبه ۱ شهريور ساعت 07:51

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگارپانا، علی اکبرزارعی نژادعصر شنبه 31/مردادماه در نشست بامدیران واعضای کمیسیون مبارزه باقاچاق کالاوارز استان البرز، که  با حضور معاون برنامه ریزی نظارت وهماهنگی اقتصادی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا کشور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و جمعی از مسئولان در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، سیاست های این کمیسیون را در استان مورد اشاره قرار داد و گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، مأموریت و استراتژی این ستاد و رویکرد دولت تدبیر و امید، ایجاد رونق اقتصادی و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: قطعاً محوری ترین مأموریت کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز بعنوان بازوی اجرائی، برقراری نظم و امنیت اقتصادی در راستای سلامت در مبادلات تجاری و انضباط بخشی و شفاف سازی گردش پولی است.

زارعی نژاد ادامه داد: یکی از اهداف و توقعات ستاد ؛ برنامه ریزی هوشمندانه ، استفاده همه ظرفیت ها در حمایت از تولید و تجارت و نهادینه سازی قبح فعل مصرف قاچاق کالا و جلب مشارکت مردمی است.

وی افزود: استان البرز به لحاظ ویژگی های جغرافیایی، اجتماعی و اقتصادی و همجواری با بزرگترین مرکز تجاری اقتصادی و سیاسی و بازار مصرف کشور، قرار گرفتن در شاهراه مواصلاتی 13 استان، وجود 9 شهرک صنعتی  و شاخص های فراوان دیگر از اهمیت ویژه ای در امنیت اقتصادی کشور برخوردار است.

وی افزود: مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، قلمرویی فرا استانی دارد و این ستاد نگاه ویژه ای به این امر دارد و برخورد با این پدیده نیز باید صورت ملی صورت بپذیرد.

زارعی نژاد ضمن تأکید بر ضرورت حمایت های مالی و اختصاص اعتبارات ویژه به امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: دیدگاه در حوزه قاچاق باید بیش از گذشته نزدیک، منسجم و همگرا باشد و از اقدامات سلیقه ای و جزیره ای پرهیز شود.

وی افزود: منویات مقام معظم رهبری، راهبردهای ریاست محترم جمهوری و هدایت های استاندار محترم در این ستاد مورد توجه است.

 در این مراسم از تلاش های دبیر پیشین کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان قدردانی و "علی اکبر زارعی نژاد به عنوان "دبیر جدید کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز این استان با دریافت حکم خود، رسماً آغاز بکار کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن