تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خداوند امیدوار باش، امیدی که تو را بر انجام معصیتش جرات نبخشد و از خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819103945




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اطلاعيه‌ سازمان هواشناسي نسبت به شرايط جوي شمال کشور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۱ مرداد ۱۳۹۴ (۲۲:۱۰ب.ظ)
اطلاعيه‌ سازمان هواشناسي نسبت به شرايط جوي شمال کشور موج - سازمان هواشناسي با صدور اطلاعيه‌اي، نسبت به شرايط جوي شمال کشور و برخي ديگر از نواحي به علت بارش‌هاي شديد هشدار داد.
به گزارش خبرگزاري موج، بر اساس اطلاعيه سازمان هواشناسي، تحليل آخرين داده‌ها و نقشه‌هاي پيش‌يابي هواشناسي بيانگر ادامه بارش‌ها طي سه روز آينده در سواحل درياي خزر، رگبار و رعدوبرق و وزش باد در برخي مناطق شمال غرب، ارتفاعات البرز شرقي و شمال شرق کشور به شرح زير است:
۱. شنبه 31 تير 94: بارش باران همراه با رعدوبرق گاهي با وزش باد در استان‌هاي گيلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالي و بخش‌هاي شمالي خراسان رضوي و ارتفاعات سمنان که شدت بارش‌ها در گيلان، شرق گلستان، خراسان شمالي و شمال خراسان رضوي خواهد بود.
۲. يک‌شنبه 1 شهريور 94: بارش باران همراه با رعدوبرق گاهي وزش باد در استان‌هاي گلستان، خراسان شمالي و ارتفاعات سمنان که شدت بارش‌ها در ارتفاعات سمنان، شرق گلستان و خراسان شمالي خواهد بود.
۳. دوشنبه 2 شهريور 94: رگبار و رعدوبرق گاهي با وزش باد در شمال آذربايجان غربي، شمال آذربايجان شرقي، شمال اردبيل، گيلان، گلستان، ارتفاعات سمنان، خراسان شمالي و شمال خراسان رضوي که شدت بارش‌ها در شمال آذربايجان غربي، شمال آذربايجان شرقي، شمال اردبيل و شرق گلستان خواهد بود.
شايان ذکر است که در اين روز در جنوب سيستان و بلوچستان و شرق هرمزگان نيز در ساعات بعدازظهر و اوايل شب رگبار و رعدوبرق و وزش باد رخ خواهد داد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن