تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):حد توکل چیست؟ حضرت فرمودند: اینکه با وجود خدا از هیچ کس نترسی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820343791




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عمليات احداث مسجد امام حسين (ع) روستاي بلسکله امام جمعه بالامحله در اين منطقه آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۱ مرداد ۱۳۹۴ (۲۰:۲۴ب.ظ)
همزمان با روز جهاني مساجد با حمايت سازمان منطقه آزاد انزلي عمليات احداث مسجد امام حسين (ع) روستاي بلسکله امام جمعه بالامحله در اين منطقه آغاز شد موج - بندر انزلي- عمليات احداث مسجد امام حسين (ع) روستاي بلسکله امام جمعه بالامحله همزمان با روز جهاني مساجد با حمايت سازمان منطقه آزاد انزلي در اين منطقه آغاز شد.
به گزارش خبرگزاري موج از بندر انزلي، مقارن با روز جهاني مساجد و همزمان با دهه کرامت مراسم عمليات احداث مسجد امام حسين (ع) روستاي بلسکله امام جمعه بالامحله منطقه آزاد انزلي با حمايت اين سازمان و همت خيرين مسجد ساز و اهالي روستا آغاز شد.
در اين مراسم معاونين، مشاوران ،مديران سازمان منطقه آزاد انزلي و مسئولين شهرستاني، منطقه اي و اعضاي شوراها و دهياران منطقه حضور داشتند.
مجيد فاتحي سرپرست معاونت فرهنگي، اجتماعي و گردشگري سازمان منطقه آزاد انزلي در اين مراسم اظهار کرد: اين منطقه داراي 35 مسجد و حدود 10 بقاع متبرکه مي باشد که کار ساخت و بازسازي 5 مسجد در سال هاي گذشته از سوي سازمان انجام شده و ترميم و بهسازي ساير مساجد با هدف تحقق بخشيدن به منويات مقام معظم رهبري جهت ترويج و توسعه فرهنگ اسلامي، با همراهي خيرين و ساکنين منطقه اجرا خواهد شد.
وي با اشاره به تاريخچه احداث مسجد در روستاي بلسکله افزود: اين مسجد با مساحت تقريبي 260 متر مربع در يک طبقه براي 64 خانوار اين روستا که بالغ بر 250 نفر جمعيت دارد با مشارکت سازمان منطقه آزاد انزلي و به همت اهالي روستا و جمعي از خيرين ساخته مي شود.
فاتحي در خصوص تعداد مساجد منطقه تصريح کرد: اين منطقه به لحاظ شاخص تعداد مساجد متناسب با جمعيت ساکن از وضعيت مناسبي برخوردار است براي دستيابي به افق چشم انداز نيازمند اقدامات محتوايي در اين مقوله هستيم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن