تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820387958




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج برگزار می کند: دومین دوره مسابقات کشوری دو کوهستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج برگزار می کند: دومین دوره مسابقات کشوری دو کوهستان استان‌ها > البرز - مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج از برگزاری دومین دوره مسابقه های کشوری دو کوهستان در این کلانشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین البرز، به نقل از روابط عمومی شهرداری کرج، حسین سعیدی ‌سیرایی گفت: این رقابتها به مناسبت بزرگداشت هفته دولت و به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و با مشارکت هیات کوهنوردی البرز برگزار ا می‌شود.
وی، زمان برگزاری دومین دوره مسابقه های کشوری دو کوهستان را ششم شهریور ماه سال جاری عنوان کرد و افزود: این رقابت ها در منطقه عظیمیه کرج و تپه نورالشهدا برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه شهروندان با آمادگی جسمانی بالا شانس بیشتری برای قهرمانی در این رقابت‌ها دارند، تصریح کرد: از علاقه ‌مندان برای شرکت در این رشته ورزشی دعوت می‌شود در تاریخ و محل ذکر شده حضور یابند.
سعیدی با تشریح اهداف این مسابقه به مشارکت جوانان در فعالیت‌های ورزشی و صعود ایمن، سبک و سریع به ارتفاعات اشاره کرد و ادامه داد: تشویق جوانان به فعالیت‌های ورزشی از مهمترین دغدغه‌های سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری است که به همین منظور برگزاری این مسابقه ها در دستور کار قرار داده است.
به گفته وی، برپایی این‌گونه مسابقات نقش مهمی در افزایش مشارکت شهروندان در تفریحات سالم دارد.

کلید واژه ها: استان البرز -




شنبه 31 مرداد 1394 - 18:40:37





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن