تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دين را پناهگاه و عدالت را اسلحه خود قرار ده تا از هر بدى نجات پيدا كنى و بر هر دشم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821146597




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اهداي 5 ميليارد و 300 ميليون ريال كمك جهيزيه و هديه ازدواج توسط كميته امداد قم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۱ مرداد ۱۳۹۴ (۱۶:۵۴ب.ظ)
اهداي 5 ميليارد و 300 ميليون ريال كمك جهيزيه و هديه ازدواج توسط كميته امداد قم موج-قم-همزمان با دهه مبارك كرامت 240 کمک جهيزيه به نوعروسان و دامادهاي تحت حمايت كميته امداد قم اهدا شد.
به گزارش خبرگزاري موج از قم،مديركل كميته امداد امام خميني (ره) استان قم گفت:در ايام ميلاد مسعود کريمه اهل بيت حضرت فاطمه معصومه (س) و امام الرئوف حضرت علي بن موسي الرضا (ع) و دهه مبارک کرامت 145 نوعروس و 95 داماد تحت حمايت كميته امداد امام خميني (ره) استان قم كمك جهيزيه و هديه ازدواج دريافت نمودند.
وي گفت:مجموع كمك جهيزيه هاي اهدايي به نوعروسان تحت حمايت مبلغ 4 ميليارد و 350 ميليون ريال مي باشد كه سرانه هر كمك جهيزيه اهدايي مبلغ 30 ميليون ريال است.
عبداله جلالي افزود: 95نفر از پسران تحت حمايت اين نهاد نيز هديه ازدواج خود را مجموعا به مبلغ 950 ميليون ريال براي هر نفر 10 ميليون ريال دريافت نمودند.
وي از مراسم جشن ازدواج زوج دياليزي تحت حمايت اين نهاد خبر داد كه گزارش زندگيشان در ماه مبارك رمضان پخش شد و با كمك هاي مردم و كميته امداد صاحب مسكن شدند.
جلالي خاطرنشان كرد:کميته امداد امام خميني قم از اين زوج دعوت نمود تا جهت دريافت سند و كليد منزل خود در ويژه برنامه عيد سعيد فطر در استوديوي سيماي مركز قم حضور يابند.
وي تصريح کرد:در برنامه اي که در عيد سعيد فطر برگزارشد اتفاق خوبي رقم خورد و اين زوج جوان که هردو دياليزي بودند و در زندگي خود طعم فقر و رنج بيماري را چشيده اند با همت خيرين داخل استوديو آرزوهايشان برآورده شد و در آن مراسم پيشنهاد برگزاري مراسم جشن اين زوج مطرح و به تبع آن هركدام از خيرين گوشه اي از نيازهاي اين زوج را براي درمان ، تامين جهيزيه و برگزاري مراسم جشن آنها بعهده گرفتند و بحمدا... طي برنامه ريزي همكاران كميته امداد و ساماندهي اين كمكها مراسم جشن اين زوج در يكي از بهترين تالارهاي استان قم و در دهه كرامت برگزار گرديد.
مديركل كميته امداد امام خميني (ره) استان قم با بيان اين که تمام هزينه هاي اين زوج را خيرين تقبل کرده اند تصريح کرد: اين زوج بلافاصله بعد از مراسم، به منزلشان که توسط کميته امداد تحويل داده شده است خواهند رفت و فصل جديدي از زندگي خود را آغاز خواهند كرد.
وي افزود: شهروندان قمي نشان دادند آنجا که اراده ها و مشارکت عمومي باشد اتفاقات و حرکت هاي خوبي رقم ميخورد.
مدير کل کميته امداد قم ضمن قدرداني از خيرين، مسوولان، رسانه ها به خصوص صدا و سيما، اتحاديه چلوکبابي ها، مسوول تالار اميران، اتحاديه آرايشگران و کساني که در برگزاري اين جشن و برنامه هايي از اين قبيل که کميته امداد اجرا مي کند مشارکت دارند گفت: حضور و مشارکت خيرين و شهروندان قمي همواره فصل تازه اي از زندگي را براي نيازمندان رقم زده و ما همچنان از مردم و خيرين دعوت مي كنيم در طرح هاي مشاركت اين نهاد شركت کنند.
گفتني است؛ در اين مراسم علاوه بر كمك ها و هداياي مادي به اين زوج ها، فرد نيكوكاري هزينه سفر يك هفته اي آن ها را نيز به مشهد مقدس تقبل کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن