تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هنگامى كه مؤمن بر صراط مى‏گذرد، و مى‏گويد: بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم. ناگاه زبان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813264408




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاهش دو درجه‌اي دماي هوا در تهران و مواج شدن درياي خزر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۱ مرداد ۱۳۹۴ (۱۶:۷ب.ظ)
کاهش دو درجه‌اي دماي هوا در تهران و مواج شدن درياي خزر موج - کارشناس سازمان هواشناسي با اعلام کاهش دو درجه‌اي دماي هوا در تهران و مواج شدن درياي خزر احتمال آب‌گرفتگي در معابر و طغيان رودخانه‌ها را در استان‌هاي شمالي پيش‌بيني کرد و به هم‌وطنان ساکن در اين مناطق هشدار داد.
به گزارش خبرگزاري موج، فريبا گودرزي، کارشناس سازمان هواشناسي، به تشريح وضعيت جوي کشور براي امروز، شنبه، ۳۱ مرداد و چند روز آينده پرداخت و گفت: طي روزهاي آينده با نفوذ جريانات شمالي ضمن کاهش دما در نوار شمالي کشور در اين مناطق بارش باران، گاهي رعدوبرق و وزش باد پيش‌بيني مي‌شود.
همچنين طي اين مدت علاوه بر سواحل درياي خزر در شمال آذربايجان شرقي، ارتفاعات البرز، خراسان شمالي و شمال استان خراسان رضوي، وزش باد، بارش باران، گاهي همراه با رعدوبرق رخ مي‌دهد.
کارشناس سازمان هواشناسي ادامه داد: افت دما در سواحل درياي خزر محسوس است که شدت بارندگي براي استان‌هاي گيلان، گلستان، خراسان‌شمالي و مناطق شمالي خراسان رضوي است. درياي خزر نيز طي اين مدت مواج است به دليل شدت بارش‌ها در مناطق شمالي کشور، احتمال آب‌گرفتگي معابر عمومي، سيلابي شدن مسيل‌ها و طغيان رودخانه‌ها پيش‌بيني مي‌شود. به همين خاطر به هم‌وطنان توصيه مي‌شود از شنا کردن در دريا، حاشيه رودخانه‌ها و مناطق مستعد سيل خودداري کنند.
به گفته گودرزي، در چند روز آينده در شرق و جنوب شرق کشور، وزش باد تداوم دارد که در منطقه زابل با گردوخاک همراه است. در برخي از ساعات بعدازظهر پديده گردوخاک را در جنوب غرب کشور خواهيم داشت.
وي در ادامه گفت: آسمان تهران صاف است و تنها رشد ابر در ارتفاعات پيش‌بيني مي‌شود. حداکثر دما در ايستگاه فرودگاه مهرآباد تهران به ۳۷ درجه سانتي‌گراد مي‌رسد که نسبت به ديروز با کاهش دو درجه‌اي در تهران روبه‌رو هستيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن