تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820048388




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نشست مشترک دفاع از حقوق بیت المال استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:قوه قضائیه: نشست مشترک دفاع از حقوق بیت المال و پیشگیری از وقوع جرم با حضور مسئولان قضایی، اجرایی و انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در دفتر حوزه ریاست دادگستری کل برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مزارعی گفت: در جاهایی که زمین­های ملی توسط افراد تصرف می­ شود به جای قلع و قمع کردن، رفع تصرف و سند به نام دولت صادر شود، زیرا در این روش تخریب طبیعت به حداقل می رسد.

رئیس شورای قضایی استان با اشاره به اینکه افراد سودجو به حریم رودخانه­ ها هم رحم نمی کنند­ گفت: بزرگترین ظرفیت این استان محیط زیست آن است، پس چرا بسیاری از زمین­ها و اماکن غیرشخصی به نام دولت سند صادر نمی­ شود.

حجت الاسلام مزارعی اظهار کرد: قطع درخت 20 ساله وجهه خوبی ندارد زیرا با ایجاد حاشیه سازی، همه نهادهای حاکمیتی زیر سوال می­روند.

وی تذکر داد: با افراد دولتی، غیر دولتی و ذی نفوذ که زمینه تصرف منابع ملی را برای افراد سودجو فراهم می کنند برخورد جدی می شود.

در ادامه الماس گشتاسبی معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان گفت: در موضوع تصرفات منابع طبیعی دو هزار و 72 پرونده در سال گذشته تشکیل شده که هزار و 619 پرونده به نفع منابع طبیعی و 453 پرونده بر علیه منابع طبیعی صادر شده است.

555-222 [ مشاهده متن کامل خبر در قوه قضائیه ]

شنبه ، ۳۱مرداد۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قوه قضائیه]
[مشاهده در: www.dadiran.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن