تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816771186




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گره کور مشکلات مخابراتی به دستان چه کسی باز می شود؟


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: گره کور مشکلات مخابراتی به دستان چه کسی باز می شود؟
با توجه به طرح مشکلات مخابرات با وزارت ارتباطات،هنوز این مشکل باقی است و متولی حل این مشکلات پیدا نشده است.

گره کور مشکلات مخابراتی به دستان چه کسی باز می شود؟
به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،با افزایش دسترسی مردم به ابزارهای ارتباطی طبیعتا گرایش به اینترنت ودنیای مجازی بیشتر شده یعنی می توان گفت کمترکسی یافت می شود که از این ابزارها ودنیای پر از اطلاعات استفاده نکند.


وقتی با یک کلیک وبا یک سرعت مناسب وارد دنیایی از اطلاعات می شوی کمی سخت است که یک روز بدون دسترسی به اطلاعات را تحمل وتجربه کنیم و دراین میان خواسته همه ی مشترکان اینترنتی با یک سرعت وکیفیت مناسب است تا بتواند به بسیاری از امور رسیدگی  کند. 


وقتی اینترنت پرسرعت ،سرعت ندارد!


اما گاهی زمانی که در اوج انجام فعالیت های خود هستیم سرعت اینترنت برای دانلود یا حتی باز کردن یک صفحه کند می شود که در اوج اهمیت کارها،از انجام آن منصرف می شویم.به طوری که  این روزها سرعت اینترنت را به عنوان سرعت لاک پشتی  اینترنت می دانند واین درحالی است که علاوه بر شهرهای پرجمعیت شهرستان های استان تهران از یک سرعت اینترنت معقول برخوردار نیستند.


برخی از مشترکان به دنبال افزایش سرعت هر از چند گاهی با پرداخت هزینه بیشتر،سرعت بیشتری درخواست می کنند اما  بازهم نمی تواند رضایت آنها را جلب کند.


این درحالی است که این روزها گویا برخی مشکلات میان وزارت ارتباطات ومخابرات خبر روز خبرگزاری ها شده است به طوری که هرلحظه احتمال خبری جدید ازمخابرات یا وزارت ارتباطات منتشر می شود.


به گفته مخابراتی ها پیشنهاد تعدیل تعرفه‌ها به وزارت ارتباطات از حدود یک سال قبل یعنی بعداز شروع جریان هم‌کدی تلفن ثابت در کشور آغاز شد و وزارت ارتباطات در مرحله اول اعلام کرد که برنامه توسعه ارائه دهید و ما این کار را هم کردیم و بعد به ما اعلام شد که برنامه توسعه ندادید، مجددا برنامه توسعه را ارائه دادیم اما بعداز آن تاریخ پاسخی به ما داده نشد.


اما چندی بعد شرکت ارتباطات زیر ساخت ماجرای بدهکاری مخابرات را مطرح کرد واین در حالی بود که شرکت مخابرات درخواست پهنای باند را از زیرساخت داشت اما ارتباطات زیرساخت با رد ادعای شرکت مخابرات ایران در خصوص فقدان پهنای باند کافی در برخی استان ها اظهار کرد که  مدیران این شرکت از ظرفیت های توسعه ای ایجاد شده در این بخش به خوبی آگاهند وبهتر است برای حل مشکلات  ایجاد شده راه های بهتری را انتخاب نمایند.


فرصتی دوباره به مخابرات


 همچنین  8 مرداد ماه شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد که به دنبال بی توجهی شرکت مخابرات ایران به تعیین تکلیف بدهی های خود و به رغم هشدارهای پیاپی شرکت ارتباطات زیرساخت، از بامداد روز جمعه 9 مرداد ، مکالمات بین الملل شرکت مخابرات ایران در برخی استان های کشور قطع خواهد شد اما چندی نگذشته بود که به مخابرات فرصت داده شد.


اما درحالی که مسئولین و مردم در انتظار حل مشکلات سرعت وکیفیت مخابرات هستند وبه نوعی نزاع بین مخابرات ووزارت ارتباطات مانع حل مشکلات می شود در همین ماه واعظی وزیرارتباطات وفناوری اطلاعات دریک نشست خبری وقتی در خصوص مشکلات مخابرات با وزارتخانه از وزیر ارتباطات سوال شد واینکه در مورد رضایت مخابرات به بازگشت تعرفه ها به قبل از هم کدی و انتشار آن در رسانه ها مطرح شد:وزیر ارتباطات این گونه گفت که مشکلات مخابرات با رسانه ها حل نمی شود و موافقت خود را با برگشت تعرفه های مخابراتی به قبل از هم کدی اعلام کرد.


به دنبال انتشار این خبر مخابرات مجددا عنوان کرد که آماده برگشت تعرفه به تعرفه های قبل از هم کدی را دارد  وقرار بود با ارسال مکاتبه ای این موضوع رفع شود اما با گذشت چند روز گویا نه مکاتبه ای صورت گرفته نه درخواستی از سوی مابرات و وزارت ارتباطات!


گفتنی است،درحالی که مشکلات مخابرات و وزارت ارتباطات تمام شدنی نیست و با توجه به اینکه به گفته وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات مشکلات مخابرات با رسانه ها حل نمی شود چرا وزارت ارتباطات ومخابرات هرچه زودتر مکاتبه و ومذاکره ای بین خود ندارند تا گره ی کور مشکلات مخابراتی هرچه زود تر حل شود!؟




انتهای پیام/



اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

کاربردی شدن خدمات ICT در کشور نیازمند انسجام ملی است
آغاز فاز آزمایشی پروژه ترابردپذیری شماره ها تا پایان سال جاری
اعلام شماره پیامک تبلیغات ماهواره‌ای غیرقانونی است
مخابرات آماده اجرای تعرفه 58 ریالی
ورود اپراتورهای جدید مخابراتی تا پایان سال
اتصال اینترنت به 25 هزار روستا تا پایان سال





۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن